Barion Pixel

KoncertBooking: „A diverzitás maga a fejlődés lehetősége" - iamyankkal beszélgettünk

belföld - 2024.09.02

„A diverzitás maga a fejlődés lehetősége" - iamyankkal beszélgettünk

A jellegzetes hangzásvilágú művész és producer, iamyank zenéiben nehéz közös nevezőt találni, ha csak nem azt, hogy mindig van benne egy-egy váratlan fordulat. Az alkotó az elektronikától a klasszikusokon és a posztmetálon át a sötét filmes noise-ambientig hozza a „halott jövő" ütemeit, miközben külföldön is egyre több helyen lép fel, és a zenekaros felállás sem idegen tőle, sőt. Többek között zene és vizualitás kapcsolatáról, sokszínűségről, kritikai attitűdökről, mesterséges intelligenciáról és mentális egészségről beszélgettünk vele.

Emlékszel még arra, hogy melyik volt az első meghatározó koncertélményeid a közönség soraiban, majd előadóművészként? Mik azok a tapasztalatok, megélések, amiket ezekből magaddal vittél a későbbiekre nézve? 

Az első emlékezetes koncertélményem egy Sub Bass Monster-koncert volt Fezenen. Akkoriban én semmilyen hangszeres zenét nem hallgattam, ők zenekarral jöttek, én pedig korán érkeztem, elkaptam a dobbeállást és sokkolt az ereje az akusztikus doboknak, azt hiszem, akkor kezdett el elmozdulni az érdeklődésem a hangszerek, főleg a dob irányába. Ami viszont alkotóként nagy hatással volt rám, az a 2006-os Radiohead a Szigeten. Abból az élményből azóta is táplálkozom. Leginkább abból a szempontból, hogy nincs konvenció a színpadon, bármit bárhogy szabad, ami a koncepciót támasztja, nincs tiltott hangszer, eszköz, megoldás, csak a vízió. 

A live-ok során nagy hangsúlyt fektetsz a vizualitásra, és valahogy ez az egész alkotói attitűdödben megmutatkozik, mármint a képiség fontossága. Miért izgalmas számodra a zene és a vizuális művészet társítása?

Régóta próbálkozom sokféle vizuális megoldással. A márciusi Parkos koncertünk óta érzem azt, hogy megtaláltam valamit, ami velejéig szinkronban van az eddigi koncertanyaggal. Eva Mora-val forgattuk kivetített anyagot, akivel az iamyank Live Ensemble - Sarah Magyar Zene Háza bemutató óta dolgozunk együtt, ahol koreográfusként és táncosként is közreműködött. Az ő személye, jelenléte egyelőre számomra meghatározhatatlan okokból nagyon közel áll azokhoz a forrásokhoz, amikből a zenei anyagaim táplálkoznak. 

Fotó: Sinco

Mintha folyamatosan az érdeklődésed középpontjában lenne a digitális és analóg elemek összjátéka, ahogy a technológia és egyáltalán a világunk múltja, jelene, jövője is. Úgy tűnik, a ma zenészeinek végtelen lehetőség áll rendelkezésükre a kreativitásuk kiélésére, ehhez képest/éppen ezért felmerül a kérdés, hogy te hogyan látod a mesterséges intelligencia szerepét a jövő zenéjében?

Bevallom, mostanra már unom az AI témakört, legalábbis ami a művészeteket érinti. A szórakoztató, abszurd tökéletlenségeit középpontba állító kísérleti kisfilmek tetszenek, mert újak és van egy sajátos kisugárzásuk, jót lehet mosolyogni azon, hogy milyen szánalmasan próbálkozik a rendszer minden pixelnek értelmet találni. Ha szórakoztatóipari tömegzenéket vagy stock zenéket gyártanék, valószínűleg meglennék feszülve, ott azért van egy valós veszély, de szerintem a művészetekben el fog férni egy új ízként, amit majd valaki nyelvének választ, mások pedig nem.

Szerinted fontos, hogy egy zenész kritikus legyen? 

Szerintem a művészet legfontosabb társadalmi funkciója a kritika. Önmagunk és a minket körülvevők kritikája, gondolatok és főleg kérdések felvetése. A komfortot és kényelmet adó szórakoztatóipari termékek olyanok, mint az étrendben a cukor.

Fotó: Komróczki Dia

Volt olyan, hogy bármilyen negatív dolog ért amiatt, hogy merted vállalni a véleményed? Hogyan vélekedsz a zenész társadalmi szerepvállalási és kiállási „kötelezettségéről”?

Szemtől szemben soha nem ért semmilyen negatív dolog. Elképzelhető, hogy lehettek események, helyzetek, ahová nálam óvatosabb előadó került, de nincs ezzel semmi baj, maximálisan elégedett vagyok az eddigi utammal, lehetőségeimmel, és rendkívül hálás vagyok mindenkinek, aki engem színpadra mer állítani bárhol. Ahogy az előző kérdésnél kifejtettem, szerintem egy művésznek kritikusnak kell lennie. Ez az egyetlen tiszta, elfogulatlan szemszög: azzal tudjuk segíteni az előrejutást, hogy kellemetlen kérdéseket teszünk fel, de választ adni nem feladatunk, sőt. A kritizálás viszont nehéz műfaj, az nem elég már szerintem, hogy aki nem tetszik, azt elküldöm a picsába, de a semminél mondjuk még ez is jobb. 

Bizonyos körökben ma Magyarországon szitokszó a diverzitás. Neked mit jelent ez fogalom, zenészként és magánemberként egyaránt?

Az aktuálpolitika olyan mint a rák, mindent megtámad és elrohaszt miközben, soksok elv, fogalom, eszme torzul vagy tűnik el az érdekek mentén. A diverzitás jelenleg az egyik a sok közül, amit az unalmas, egybites kommunikációs kandallóba dobnak a többi közé, hogy valami égjen. Nem értem, hogy egyáltalán hogy lehet vita az, ami, ha kinézel telefonodból, bármilyen millió évek óta működő rendszerbe, egyértelmű: a diverzitás természetes, szükséges. A diverzitás maga a fejlődés lehetősége, hiszen idézőjelbe teszi az egyetlen „igaz” narratívát és azt mondja, hogy különböző szempontok párhuzamosan érvényesek lehetnek és így kedvezőbb kimenetelre jut egy folyamat, rendszer, közösség. Ha valakiben ennél a sornál ellenszenv, düh, vagy félelem jelent meg, az számomra a fájóan egyértelmű jele annak, hogy hova jutottunk: konyhakész narratívákkal telepumpált tudatok impulzívan reagálnak mesterséges triggerekre. Ez ellen kell küzdenünk, visszaszerezni az egymás közti kommunikáció lehetőségét, amit elraboltak tőlünk.

Fotó: Komróczki Dia

A zenéid gyakran foglalkoznak a belső világunkkal, érzelmi és lelki állapotainkkal, gondoljunk csak az emlékekkel, emlékezéssel kapcsolatos zenei gondolatfolyamokra. Hogyan látod a zene szerepét a mentális egészség megőrzésében, és te magad milyen módon dolgozol a belső folyamataid megértésén, feldolgozásán?

Megkockáztatom, hogy bármit is hoz létre az ember, egy halom kérdésre kell választ adnia magában, amikor úgy dönt, hogy ez az akkord legyen és ne a másik. Ily’ módon, ha valaki nem mélyül el a művészetekben és teszem azt kizárólag popszámokat énekelget otthon magának, az is csodálatos lehetőség olyan feszültségek feldolgozására, amit más módon nem tud kicsatornázni. Szóval hajrá, mindenki fessen, gyurmázzon, firkáljon, vagy adott esetben vegy részt akár művészetterápiás vagy más hasonló programban, vannak már nagyon jók. Jelenleg én még mindig abban a fázisban vagyok, hogy elfáradtam az önanalizálásban és gyakran van, hogy nem akarok már megérteni dolgokat. Ha valami olyan jön fel, amiben nem érzem jól magam, akkor elsősorban kipihenni próbálom és később, amikor alkotás idő van, visszamlékezni, hogy mi volt, hogy volt.

A Forbes-ban olvastam, hogy immár fulltime-ban zenével foglalkozol, illetve oktatsz is. Szerinted mi kell ahhoz ma Magyarországon, hogy valaki megéljen a zenélésből?

Én csak a saját eddigi történetemből tudok egy-két tanulságot mondani, ami semmiképp sem általános igazságként kezelendő. Az egyik dolog, ami segített, az áldozat. Sosem éreztem fontosnak az életemben az utazást, a családot, a stabil egzisztenciát, ezeken a síkokon mindig nagy áldozatokra van szükség, mivel nekem nem volt nehéz meghozni ezeket az áldozatokat, könnyebben gördültem. A környezet és szerencse is segítettek: ha százalékolni kellene, a pályámon nagyjából 60% a szerencse faktor. Vannak ennél jobb helyek is a Földön művészeknek, de be kell látnunk, sokkal több az ennél sokkal rosszabb hely/idő, ahova születni lehet. Azt pedig szintén nem tudom saját teljesítménynek könyvelni, hogy rendszeresen jelennek meg a környezetemben olyan emberek, akik a saját életükből áldoznak, amit tudnak annak érdekében, hogy megvalósuljon egy iamyank projekt. Mostmár felírtam, legközelebb megkérdem, hogy ezt miért teszik. Kevésbé filozofikusan pedig: diverz skillset, annyi láb növesztés, amennyit csak lehet. Rendszertelen, kevés, kis bevételekkel kell sakkozni, de ha sokféle feladatra vagy használható, több az esélyed, hogy valahogy kijön a matek a végén.

Kik azok, akik meghatározóak voltak számodra a korábbi együttműködők közül, és egyáltalán hogyan dől el, hogy kivel dolgozol? Van erre bármilyen formula vagy séma, vagy ez általában inkább random alakul?

Nagyon fájó lenne bárkit kihagyni, minden közreműködőnek jelentősége volt ott és akkor, de ha egyet kellene kiemelnem, Eva Mora-t mondanám, aki habár a mozgásművészet nyelvét beszéli, valahogy közelebb vitt engem saját magamhoz a közös munkáink során. A közreműködőket mindig impulzívan, ösztönből, megérzésből választom munka közben.

Ez az év elég pörgősre sikerült a fellépéseket tekintve, hiszen láthattunk/hallhattunk a Budapest Parkban, a Szigeten és a Fekete Zajon is. Gondolom, mindegyik más atmoszférájú és más miatt fontos koncert neked. Mesélj ezekről kicsit, mi mindent adott neked az idei koncertszezon?

Stabilizálta a zenekart és a csapatot, úgy éreztem, hogy mind a három helyszínen helytálltunk, mindegyik helyszínen más volt a kihívás, de az előadás lendületét, varázsát úgy érzem, nem tudta megtörni semmi. Érzem, hogy van valamink, ami tiszta, jó és erős. Ezt érzi a közönség is minden körülmények között. Ezt szeretném megőrizni a jövőben is, ezért válogatjuk meg erősen, hol és mennyit játszunk. Én elégedett vagyok. Többször voltunk komforton kívül, mint belül, tanultunk, fejlődünk, transzendálódtunk, ahogy szeretem. 

Fejben a következő évben vagyok már, így bevallom, kicsit örülök, hogy télen már csak egy All Machines Will Fail (szeptember 28., Turbina) és egy iamyank (december 6. szintén Turbina) koncert lesz. A jövő évben lépünk egy nagyot előre, amiről jelenleg még sajnos semmit nem mondhatok, de azt megígérhetem, hogy ahogy eddig, ezután sem fogom ismételni önmagam.

Egyelőre még csak Bandcampen jelent meg az Over and Out című lemez. Elárulnál pár részletet arról, hogy hogyan illeszkedik az életművedbe és mik a terveid vele kapcsolatban, illetve egyéb zenei projekteket illetően, a következő időszakra nézve?

Az Over and Out egy kis kitekintés a RAVESET munkacímen futó oldalágra, három bulin tesztelem idén a közönségen a táncolhatóbb dalaimat. Egyelőre nem látom a helyét a jövőbeli kiemelt iamyank megjelenések között, szóval valószínűleg popup-szerűen fog felbukkanni szellősebb időszakokban, mint ahogy a tavaszra és őszre mára már hagyományossá vált szóló zongora impró koncertek is.

IAMYANK WEB | FACEBOOK | INSTAGRAM | YOUTUBE | SPOTIFY 

Szerző: Zahorján Ivett, kiemelt kép: Sinco

Hasonló cikkek

„Olyan eszközt akartunk létrehozni, ami inspirál és segít több zene létrehozásában" - Davoti Andorral, a Fast Rhymes létrehozójával beszélgettünk belföld - 2024.09.10
Budapestet és Brüsszelt köti össze az idei Európai Hidak fesztivál belföld - 2024.09.05
„Legyünk önazonosak, azt a témát és formátumot keressük meg, amiben jól érezzük magunkat" - Lévai Richárd online marketing szakértővel beszélgettünk belföld - 2024.08.27
Így készülj az őszi időszakra zenészként belföld - 2024.08.20
„Szerintem a blues soha nem fog eltűnni” – Szabó Tamással, a Mojo zenekar egyik alapítójával beszélgettünk belföld - 2024.08.13
Megéri használt hangszert vásárolni? belföld - 2024.08.03
Tényleg nem kell félni az AI-tól zenészként? - KoncertBooking Podcast #S1E4 belföld - 2024.08.02
Csütörtökön kezdődik a Paloznaki Jazzpiknik belföld - 2024.08.02
Mit tehetsz zenészként a környezeti fenntarthatóságért? belföld - 2024.07.15
Social media tippek nyárra - KoncertBooking Podcast #S1E3 belföld - 2024.07.15
A koncertszervezés új generációja - KoncertBooking Podcast #S1E2 belföld - 2024.07.03
Megvan a Sávlekötő Camp by OTP Junior győztese belföld - 2024.06.28
Ősszel jelenik meg a Coldplay legújabb albuma, amelyhez újrahasznosított műanyagot használnak belföld - 2024.06.20
Miért érdemes zenekarként regisztrálni a KoncertBooking.com-ra? belföld - 2024.06.17
Lil Frakk nélkül folytatódott a Sávlekötő Camp by OTP Junior belföld - 2024.06.10
#RandomTippek: Hogyan kerülhet fel a zenéd a Spotify népszerű playlistjeire? belföld - 2024.06.01
Progresszív, pop, rap, hyper - izgalmas produkciók kerültek a Sávlekötő Camp by OTP Junior táborába belföld - 2024.05.10
Miből lett a cserebogár, avagy a 21. század legnagyobb digitális zenei innovációi belföld - 2024.05.09
Megjelent Amanna Valamiér' című új dala belföld - 2024.05.09
Átadták az Artisjus-díjakat belföld - 2024.05.06
Sávlekötő Camp by OTP Junior: 5 produkció már bent van a táborban belföld - 2024.05.03
Fonogram-díjátadó: a 4S Street, a Zaporozsec, a Carson Coma, Rúzsa Magdi, Pogány Induló és a Góbé is nyert belföld - 2024.04.28
Érdekességek a zene világából #3 - A zene hatása az anyaméhben lévő magzatra belföld - 2024.04.20
Idén hetedszer valósul meg a Dalszerző expo (DEX) belföld - 2024.04.20
„Amit birtokolsz, az birtokol” – megjelent Korinna és UTAZØ legújabb dala, a Zavar belföld - 2024.04.18
Így készíts ütős reels videókat! belföld - 2024.04.17
Útravaló zenészeknek: táplálkozási tippek a tavaszi, nyári szezonra belföld - 2024.04.14
Semmi se ment meg minket egymástól – új dallal és klippel jelentkezik az Esti Kornél belföld - 2024.04.12
Megjelent a PULSE legújabb dala, a Felesleges belföld - 2024.04.08
Digitalizáció és innováció a népzene területén címmel rendezett témanapot a Hagyományok Háza belföld - 2024.04.05
Mentálhigiéné a zeneiparban #5: a közösségi média szerepe belföld - 2024.03.24
Az Artisjus 12 milliárd forint jogdíjat fizetett ki tavaly belföld - 2024.03.21
Érkezik YEWO új dala, a Bálna belföld - 2024.03.13
Hungarian Oncoming Tunes (HOTS): világzenéről szóló workshopot tartanak március 14-én Budapesten belföld - 2024.03.11
Így készülj a szabadtéri koncertszezonra zenészként belföld - 2024.03.05
Republic 35 jövő februárban az MVM Dome-ban belföld - 2024.03.05
Tavaszi megújulás - oké, hogy munkával telik a szezon, de gondolj a well-beingre is! belföld - 2024.02.23
„Az új albumunkon a tudatosság nagyobb szerepet kapott" - Hangfoglalók #7: Heavy Brains zenekar belföld - 2024.02.19
Hogyan fejleszd a dalszövegírói készségeid? belföld - 2024.02.17
A jövő tehetségei 17. alkalommal mutatkoznak be a Jazz Showcase-en belföld - 2024.02.14
„Fontos, hogy a pár olyan zenéket válasszon, amelyek tükrözik az ízlésüket" - Hanzély Kitti esküvőszervezővel beszélgettünk belföld - 2024.02.12
Így készíts ütős zenei portfóliót! belföld - 2024.02.08
A Dal 2024 - Szombaton kezdődik a dalverseny belföld - 2024.02.08
#BackstageSztorik 6. rész: Felszegi Dalma zongoraművész belföld - 2024.02.05
Különleges programokkal zár a TechnoCool-kiállítás a Nemzeti Galériában belföld - 2024.01.31
#BackstageSztorik 5. rész: Gallasz Enikő, a WMMD ügyvezetője belföld - 2024.01.31
Éjszakai séták indulnak a 90-es évek ikonikus budapesti szórakozóhelyeire belföld - 2024.01.26
Hogyan adj nevet zenekarodnak? belföld - 2024.01.26
Minifesztiválon mutatkoznak be a Hangfoglaló Program idei támogatottjai a Turbinában belföld - 2024.01.18
Érdekességek a zene világából #2 – Zene és szex belföld - 2024.01.16
„Mindegyik oktatónk aktív zenész, és ez tudatos koncepció" - Vincze Juditot, az imPro School vezetőjét kérdeztük belföld - 2024.01.14
Százötven zenei programot tartanak az idei Fishing on Orfű fesztiválon belföld - 2024.01.10
Hosszú dal, rövid dal - melyik lesz sikeresebb? belföld - 2024.01.03
Növeld a produktivitásod 2024-ben – így lehetsz még hatékonyabb zenészként! belföld - 2023.12.28
Ganxsta Zolee: Dos Diavolos CD és Kartel-debüt újra belföld - 2023.12.22
Az Inota Fesztivált is európai díjra jelölték belföld - 2023.12.18
Jelentősen növelte a kifizetett jogdíjakat az EJI belföld - 2023.12.15
Zenei felvételekkel támogatja a Müpa az iskolákat belföld - 2023.12.15
Zenei marketing trendek 2024-ben - ezekre figyelj oda, amikor stratégiát tervezel! belföld - 2023.12.14
Ilyen volt a 2023-as évünk belföld - 2023.12.13
Ők kapták 2023-ban az Artisjus Előadói és Pedagógusi Díjakat belföld - 2023.12.12
Isten, zene, művészetek, te, én - megjelent a Pavilon Isten úgyse! című EP-je belföld - 2023.12.07
Lenny Kravitz jövő júliusban Budapestre jön belföld - 2023.12.06
„Nincs, aki fájna” - Korinna: Szalmaszív (dal- és klippremier) belföld - 2023.11.23
Tony Nameless és DANA vakon vannak: új zenei videó a rapperektől belföld - 2023.11.22
A zenész reputációja a social média korában belföld - 2023.11.22
Sting jövőre ismét Budapesten koncertezik belföld - 2023.11.20
#BackstageSztorik, 4. rész: „A handpan már-már egy jó szándékú drog" - a MAG Instruments tagjaival beszélgettünk belföld - 2023.11.14
„A gyerekek, fiatalok figyelmét őszinteséggel és közvetlenséggel lehet elnyerni" - Interjú Várnagy Andrea zongoraművésszel belföld - 2023.11.13
Hobo lemezbemutató koncert lesz a Nemzeti Színházban belföld - 2023.11.12
A Carson Coma és Lee y nyerte a fődíjat a Magyar Klipszemlén belföld - 2023.11.10
„Nem gyermekideálokat vagy ideálgyermekeket szeretnénk tanítani" - Interjú a Musicators alapítóival belföld - 2023.10.31
CD-n és dupla LP-n is megjelent az Omega Égi jel című lemeze belföld - 2023.10.26
Mesterséges intelligencia, élőzene, hibrid hangzások - mi minden várható 2024-ben a zeneiparban? belföld - 2023.10.26
Így készülj fel a következő videóinterjúra vagy podcast beszélgetésre zenészként! belföld - 2023.10.25
Ed Sheeran 2024-ben Budapestre jön belföld - 2023.10.20
Három koreai koncert várja a közönséget novemberben Budapesten belföld - 2023.10.20
Showcase Fesztivál a Magyar Zene Házában belföld - 2023.10.15
Zarina Prvasevda az Upbeat Best New Talent díj nyertese belföld - 2023.10.13
Rangos díjjal ismerték el Rúzsa Magdi menedzserének munkáját belföld - 2023.10.12
Dalok a kanadai prérikről: a Dead South a Budapest Parkban belföld - 2023.10.12
Elektroakusztikus zenei médiaművészet a BMC-ben belföld - 2023.10.12
5 tipp, hogy még megnyerőbben adj elő feldolgozás dalokat belföld - 2023.10.12
Mulató Aztékok: tíz év underground hip-hop vinylen és CD-n belföld - 2023.10.09
Tina Turner emlékkoncert az Erkel Színházban belföld - 2023.10.09
A művészetek, a tudomány és a mesterséges intelligencia köré épülő programsorozatot tartanak Pécsen belföld - 2023.10.09
BuSH fesztivál november elején hat fővárosi helyszínen belföld - 2023.10.05
„A rockabilly számomra egy örök szerelem" - Egri Péterrel, a Mystery Gang alapító-énekesével beszélgettünk belföld - 2023.10.04
Megjelent a legújabb Pathfinder Records-dal, a Cyberpsycho belföld - 2023.10.02
Spotify Clips: bűvöld el a rajongókat rövid videókkal a streaming óriáson is! belföld - 2023.09.21
A mentális egészség lesz a fő témája az idei Brain Barnak belföld - 2023.09.21
Magyar–olasz kulturális találkozások: pénteken kezdődik az Európai Hidak fesztivál! belföld - 2023.09.19
„Mindenkit megérintett valahogyan a dal" - Pongó Ottóval, a tyukodi Rocksuli alapítójával beszélgettünk belföld - 2023.09.19
Női punkzenekaroktól jelent meg válogatáslemez belföld - 2023.09.13
Pénzügyi kiskokos zenészeknek, 1. rész: minden, amit az EKHO-ról érdemes tudnod belföld - 2023.09.03
Taste The Freedom - Ilyen volt az idei Artisjus Songwriting Camp belföld - 2023.08.31
Elhunyt Szandai Mátyás jazz zenész belföld - 2023.08.30
„Elképesztő az az impulzus, amit kapunk a koncerteken" - Interjú a Nagy Bogi Live zenekarral belföld - 2023.08.29
Indul a klubszezon! - Marketing tippek őszre zenészeknek belföld - 2023.08.27
Ahol a múlt és a jelen találkozik: megjelent Korinna első dala és videoklipje belföld - 2023.08.24
Feledékeny vagy? - Tippek a zene memorizálásához belföld - 2023.08.20
NMHH-kutatás: a zenei platformok az új királycsinálók belföld - 2023.08.09
Grammy-díjas producerek Budapesten a SongLab projekten belföld - 2023.08.07
Visszatérnél a zenéléshez? Akkor tippjeink segítségedre lesznek! belföld - 2023.08.06
A jövő zenéje #2: a mesterséges intelligencia előnyei belföld - 2023.07.28
Sikert sikerre halmozol? Ne tartsd magadban! belföld - 2023.07.23
Vedd fel a harcot a szorongással! belföld - 2023.07.21
Megérkezett Solére új EP-je, a KIKI! belföld - 2023.07.07
Jazz Showcase-pályázat a Müpában – szeptember 24-éig jelentkezhetnek a jövő tehetségei belföld - 2023.07.04
Hogyan találj rá a réspiacodra zenészként? belföld - 2023.07.03
Networking a zene világában - Tippek #2 belföld - 2023.06.28
Fókuszban a helyi önkormányzatok támogatása: új szponzorációs funkció a KoncertBooking.com-on belföld - 2023.06.24
Mit posztoljak? - 7 hasznos tartalom tipp zenészeknek belföld - 2023.06.24
Ülj fel az érzelmi hullámvasútra! - Hogyan fejezd ki érzéseidet a koncerteken zenészként? belföld - 2023.06.22
Hogyan kezeld a negatív szakmai kritikát? belföld - 2023.06.13
Már a koncertszervezés sem a régi! – Digitális koncertfoglaló platformunk legújabb sikere és az új funkciók belföld - 2023.06.08
Ébredjünk fel, vegyük kezünkbe az életünk irányítását! Fatal Error dal- és klippremier belföld - 2023.06.08
Átadták az Artisjus-díjakat belföld - 2023.06.06
5 dolog, amire mondj nemet zenészként! belföld - 2023.06.01
„A kezdeti lelkesedést és türelmet fenntartani tényleg embert próbáló feladat" - Hangfoglalók #6: Cataflamingo zenekar belföld - 2023.05.30
Tudjuk, mit olvasol idén nyáron #3: memoárok női zenészekről belföld - 2023.05.29
KIM: 830 millió forint előadó-művészeti szervezetek támogatására belföld - 2023.05.27
Robbantsd be a social médiát nyáron! - Tartalmak, amiket imád a közönség belföld - 2023.05.26
Az információ hatalom: a big data és a zeneipar találkozása belföld - 2023.05.21
A zenekritika kihívásai a 21. században belföld - 2023.05.19
Lassulj le! - Slow life életmód zenészként belföld - 2023.05.16
Találj rá a belső békédre! - Zene és spiritualitás belföld - 2023.05.14
Hírlevél marketing zenészeknek - így maxold ki az email kampányaidat! belföld - 2023.05.12
Mi leszel, ha nagy leszel? - Nem csak zenészként helyezkedhetsz el a zeneiparban! (1. rész) belföld - 2023.05.09
„Mindegy, hogy hol, csak zenélhessünk" - Hangfoglalók #5: KACAJ zenekar belföld - 2023.05.08
„Ingyenmunka" - mikor éri meg és mikor nem? belföld - 2023.05.07
Szeptemberben ismét BALKAN:MOST Fesztivál! belföld - 2023.05.05
A jövő zenéje: mire képes a ChatGPT és mire nem? belföld - 2023.05.03
Fonogram-díjátadó: a 4S Street és Peter Srámek is a díjazottak között belföld - 2023.04.29
Mentálhigiéné a zeneiparban, 3. rész: rejtett küzdelmek és megoldásaik belföld - 2023.04.28
Így hackeld meg a TikTokot – trükkök a TikTok algoritmus befolyásolására (1. rész) belföld - 2023.04.14
Metallica-albumpremier a magyar mozikban is belföld - 2023.04.11
Műfaji és földrajzi sokszínűség a Budapest Ritmo kínálatában belföld - 2023.04.11
„Azt látjuk, hogy a koncertezéssel nagyon sok emberhez tudunk eljutni" | Hangfoglalók #4: A Király Halott belföld - 2023.04.09
Megvannak a Fonogram-jelöltek - április 29-én jön a Fonogram-nap! belföld - 2023.04.06
Digitalizálta az első tízezer oldalnyi zenetudományos emléket az OSZK belföld - 2023.04.01
Így őrizd meg hangod egészségét! #2 - Avagy ezérd mellőzd az alkoholt énekesként belföld - 2023.03.28
A hangkazetta reneszánsza, avagy nosztalgiára fel! belföld - 2023.03.26
Zongora-pedagógiai applikációt készített Nagy János Yancha belföld - 2023.03.25
Mentálhigiéné a zeneiparban, 2. rész: segítő applikációk belföld - 2023.03.25
WMMusicAcademy: Music Mentál - ismerd fel és előzd meg! belföld - 2023.03.24
Digitális menedzserasszisztenst kapnak a WMMusicDistribution ügyfelei a KoncertBooking.com-tól belföld - 2023.03.20
10 motivációs tipp zenészeknek: légy kitartó és maradj az utadon! belföld - 2023.03.18
Itt a Slapstick? harmadik single-je az új koncepcióalbumról - megjelent a Midlife Disco! belföld - 2023.03.18
„Ha fel kell adjunk érte valamit, feladjuk„ belföld - 2023.03.09
Fájdalmas, őszinte, gyönyörű - megérkezett boebeck első lemeze! belföld - 2023.03.09
Az Amoeba új középlemeze hip-hop producerrel készült belföld - 2023.03.01
Mi az a YouTube for Artists, és hogyan növelheted a láthatóságodat a használatával? belföld - 2023.02.27
„A zenénk leglényegesebb eleme a hangszeres improvizáció" | Hangfoglalók #3: Slapstick? belföld - 2023.02.24
Fény- és hangtechnikai ismeretek #4: a projection mapping belföld - 2023.02.22
A Guns n' Roses 17 év után visszatér Budapestre belföld - 2023.02.21
Tudjuk, mit olvasol idén tavasszal #1 – A legjobb dalírással kapcsolatos könyvek belföld - 2023.02.20
#BackstageSztorik 3. rész - Major Eszter dalszövegíró, költő belföld - 2023.02.15
Cél: a magyar könnyűzene támogatása - így épül fel Hangfoglaló Program (interjú) belföld - 2023.02.11
„A dalaimmal igyekszem elgondolkodtatni, mégis szórakoztatni a közönséget" | Hangfoglalók #2: aZorka belföld - 2023.02.09
Idén megújul és kibővül a KeszthelyFest belföld - 2023.02.08
A Level 42 idén eljön a Paloznaki Jazzpiknikre belföld - 2023.02.07
Áprilisban ismét világsztárok a Budapest Ritmón belföld - 2023.02.06
Engedd szabadjára kreativitásodat: 4 dolog, amin változtass, hogy újra szárnyalhasson az elméd! belföld - 2023.02.06
Hogyan segíthet a manifesztáció abban, hogy rátalálj a legjobb önmagadra 2023-ban? belföld - 2023.02.02
A kárpáti boszorkány Budapesten varázsol - Alina Pash az Akvárium Klubban belföld - 2023.01.30
Koncertet szervezel, rendezvényed lesz? Ne vedd félvállról a promóciót! belföld - 2023.01.26
Miért jó, ha megtanulsz még egy hangszeren játszani? Mondjuk! belföld - 2023.01.25
A Müpa az idei évet is a kulturális fenntarthatóságnak szenteli belföld - 2023.01.23
Megnyílt a Magyar Zene Háza poptörténeti kiállítása belföld - 2023.01.19
Viszkeleti Júlia: „Szeretném hinni, hogy az autentikus, őszinte hangzás utat tud törni magának" | Hangfoglalók #1: Maluridé belföld - 2023.01.19
Mutasd a posztod, megmondom, ki vagy! - Énmárkaépítés zenészként a social mediában belföld - 2023.01.18
Fény- és hangtechnikai ismeretek #3 – A backline belföld - 2023.01.16
Közösségi örömzenélés Veszprémben - a Hangjáték projektmenedzserével, Nádasdy Fannival beszélgettünk belföld - 2023.01.11
A műfaj sztárjai érkeznek a Jazzfest Budapestre tavasszal belföld - 2023.01.02
Jazzma.hu: közzétették a hazai jazz legjobbjait belföld - 2023.01.02
Régi dalok ≠ elfelejtendő dalok - promózd (újra) korábbi szerzeményeidet! belföld - 2022.12.30
Digitális fejlesztések kezdődnek a Zeneakadémián belföld - 2022.12.30
Így készülj 2023-ra: zenei marketing terv alapok belföld - 2022.12.27
Kellemes Ünnepeket kívánunk! belföld - 2022.12.21
Rockéletrajzok magyarul: Bono, Dave Grohl, Chris Cornell belföld - 2022.12.20
Hangfoglaló Program: döntés kezdő előadók támogatásáról belföld - 2022.12.17
Fény- és hangtechnikai alapismeretek #2 – A PA rendszer belföld - 2022.12.16
Artisjus előadói és pedagógusi díjakat adtak át belföld - 2022.12.15
A tehetségkutatók sztárkultuszát vizsgálta az NMHH belföld - 2022.12.14
Zene(i marketing) nélkül mit érek én? - Ilyen volt 2022 (2. rész) belföld - 2022.12.14
Balaton Sound - Armin van Buuren és Hardwell is fellép belföld - 2022.12.10
Idén is rockoltunk: hasznos funkciók, innovációk, szakmai előrelépés, avagy ez volt 2022 (1. rész) belföld - 2022.12.09
Billie Eilish is fellép jövőre a Szigeten belföld - 2022.12.01
Fény- és hangtechnikai alapismeretek #1 – a hangmérnökök szerepe a koncerteken belföld - 2022.11.28
Zenei streaming és jogdíjazás külföldön belföld - 2022.11.24
Hogyan hatnak az influencerek a zeneiparra? belföld - 2022.11.22
Az asszertív kommunikációs stílus előnyei belföld - 2022.11.22
Segítség, anya vagyok - és zenész! belföld - 2022.11.22
Upbeat: magyar vezetésű európai zenei platform alakult belföld - 2022.11.22
Kihirdették a jövő évi Campus Fesztivál első fellépőit belföld - 2022.11.17
Új funkció a KoncertBooking.com-on - PR asszisztens előadóknak, menedzsereknek belföld - 2022.11.16
Az NMHH összeállította a 2021-es zenei toplistákat belföld - 2022.11.15
A dalírás 10 pontja, avagy mitől lesz emlékezetes egy zeneszám? belföld - 2022.11.10
Új rajongók szerzése rövidfilmekkel: YouTube Shorts belföld - 2022.11.09
#BackstageSztorik 2. rész – Interjú Bagoly Sándor Endre dob roaddal belföld - 2022.11.03
A jövő már elkezdődött: zene a metaverzumban (1. rész) belföld - 2022.11.02
Hogyan hat a zene a társadalmunkra? belföld - 2022.10.20
Tizenhárom ország előadója lép fel a szerdán kezdődő Budapest Showcase Hub zenei fesztiválon belföld - 2022.10.18
Tévé nélkül mit érek én? – A tehetségkutatók előnyei és hátrányai belföld - 2022.10.18
Fórumot rendeznek a könnyűzenei oktatásról belföld - 2022.10.17
Esküvő, céges buli, szilveszter vagy szülinap – miért jó neked, ha kisebb rendezvényeken is fellépsz? belföld - 2022.10.11
#BackstageSztorik 1. rész – Interjú Balog László session zenésszel belföld - 2022.10.10
Így készíts zenei marketingtervet magadnak belföld - 2022.10.06
A streaming a zenerajongóknak jó, a szerzőknek kevésbé - állítja egy friss tanulmány belföld - 2022.10.01
Robbie Williams jövő márciusban ismét Budapesten koncertezik belföld - 2022.09.27
Rekordkísérlet a dalszerzők napján belföld - 2022.09.25
Vigyázz, kész, TikTok #2 – Tippek a kezdetekhez belföld - 2022.09.23
Munka és magánélet egyensúlya zenészként – igen, lehetséges! belföld - 2022.09.21
Fókuszban a kelet-európai zenei színtér: hamarosan jön a BUSH! belföld - 2022.09.19
Tehetség a színfalak mögött – így válhatsz te is session zenésszé belföld - 2022.09.15
„Nem kell mindig az egész világhoz szólni" - Nagy Kátyával beszélgettünk belföld - 2022.09.13
Építs közösséget INGYEN! – A Facebook-csoportok és ami mögöttük van belföld - 2022.09.08
Elindult a jelentkezés a Hangfoglaló Program idei Induló Előadói Alprogramjára! belföld - 2022.08.30
Beck Zoltán vezetésével ismét Zenélő Egyetem kurzus indul a Pécsi Tudományegyetemen belföld - 2022.08.30
A leghasznosabb appok zenészeknek (3. rész) belföld - 2022.08.29
Hogyan készül a tökéletes szettlista? Mondjuk! belföld - 2022.08.24
Élőzz úgy, akár a profik! belföld - 2022.08.22
7 módszer az improvizációs készségeid fejlesztésére belföld - 2022.08.08
Így őrizd meg a füleid egészségét belföld - 2022.07.27
Facebook marketing zenészeknek #1 - A retargeting belföld - 2022.07.06
A koncertszervezés új generációja – innovatív funkciók bevezetése az NKA támogatásával belföld - 2022.07.06
Így találd meg a saját zenei stílusod belföld - 2022.07.05
Rádiókat vizsgált az NMHH kutatása - ezek a legnépszerűbb előadók és dalok belföld - 2022.07.03
Networking a zene világában - Tippek #1 belföld - 2022.06.30
Mit olvasnak a híres zenészek? 2. rész belföld - 2022.06.01
Vidd be a rajongókat a színfalak mögé, avagy videóötletek zenészeknek belföld - 2022.05.31
Így maxold ki a YouTube-csatornád! belföld - 2022.05.30
Könnyítsd meg az életed a KoncertBooking.com belső könyvelés funkciójával! belföld - 2022.05.25
Így őrizd meg hangod egészségét! – 8 egyszerű, természetes módszer belföld - 2022.05.23
Nyugodj békében, iPod! belföld - 2022.05.22
Siker helyett pofára esés, avagy miért buknak el a zenészek? belföld - 2022.05.19
Így készülj a koncertjeidre testben és lélekben belföld - 2022.05.17
Ez most a sláger: már a 600. megrendelést is elérte a KoncertBooking.com belföld - 2022.05.05
Negatív kommenteket kapsz? Ne ess pánikba! belföld - 2022.05.03
Ezekre figyelj, ha Wikipédia-oldalt szeretnél készíteni! belföld - 2022.04.28
Az élőzene varázsa – a közösségi zeneélmény és ami mögötte van belföld - 2022.04.25
Hallgasd dalaidat empátiával! belföld - 2022.04.13
Hogyan adjak címet a dalaimnak? belföld - 2022.04.11
Rajongókból mecénások: Patreon zenészeknek (1. rész) belföld - 2022.04.11
Mit posztoljak? – 10 tartalom javaslat zenészek számára belföld - 2022.04.07
Artisjus: rekordszámú szerző részesült jogdíjban belföld - 2022.03.31
Így lépj egyről a kettőre a YouTube-on – 8 tipp a hatékony promócióhoz belföld - 2022.03.25
10 tipp kezdő zenei producereknek belföld - 2022.03.18
Képeznéd a hangod? Így válassz énektanárt! belföld - 2022.03.17
Zenekart alapítanál? Ezekre figyelj a tagok kiválasztásakor belföld - 2022.03.11
60 hazai fellépőt jelentett be a VOLT Fesztivál belföld - 2022.03.10
A régi zenék jobbak, mint a maiak? belföld - 2022.03.07
Hétfőtől korlátozások nélkül lehet koncertekre járni belföld - 2022.03.03
Készül az új albumod? Kezdd el már most a promót! (Tippek) belföld - 2022.03.03
Elindult A Dal 2022, szombaton már a második elődöntő jön belföld - 2022.02.28
Itt az ideje, hogy kihasználd a LinkedInben rejlő lehetőségeket! belföld - 2022.02.28
Hogyan segíthetnek a mikrocélok a zenei karrier építésében? belföld - 2022.02.24
Introvertáltnak lenni a zene világában - áldás vagy átok? belföld - 2022.02.18
Számodra mit jelent a siker? Soft skillek, amelyek segítenek fejlődni emberileg és szakmailag belföld - 2022.02.10
Vigyázz, kész, TikTok! Mondjuk, miért érdemes használni! belföld - 2022.02.08
Instagram Reels: így hozd ki a legtöbbet az új funkcióból! belföld - 2022.02.04
Zenei PR alapok, avagy ezekre figyelj, mielőtt szakember segítségét kéred! belföld - 2022.01.31
A Kaukázus zenekar is sikert aratott az Petőfi Zenei Díj 2022-n! belföld - 2022.01.26
Köteles Leander (Leander Kills) hozta el Az év férfi előadójának járó díjat a 6. Petőfi Zenei Díjátadó gálán! belföld - 2022.01.26
Az Ivan & The Parazol is fellépett a Petőfi Zenei Díj díjátadó gálán belföld - 2022.01.26
Hogyan válaszd ki a tökéletes dalt következő kislemezedhez? belföld - 2022.01.25
Jótékonysági koncertet adnál? Mondjuk, mikre figyelj! belföld - 2022.01.14
Zenét alakítottak elektronikus mezővé szegedi kutatók belföld - 2022.01.13
Szabályok, amiket zenészként érdemes megszegni! belföld - 2022.01.11
Klipforgatás alacsony büdzsével? Lehetséges! Mutatjuk, hogyan! belföld - 2022.01.05
Így keress pénzt 2022-ben zenészként belföld - 2021.12.27
Elakadtál? Így növeld a zenei kreativitásod! belföld - 2021.12.22
Témák, amikről zenészként érdemes blogolnod belföld - 2021.12.21
Ha ezek igazak rád, menedzserre van szükséged! belföld - 2021.12.15
5 rossz szokás, amit dalszerzőként érdemes elkerülnöd belföld - 2021.12.06
Saját weboldalt szeretnél? Ezekre figyelj! (Checklist) belföld - 2021.11.30
Koncertbooking a fizikai világban: a foglalási ügynökök szerepe belföld - 2021.11.26
Hogyan válassz zenei PR céget? belföld - 2021.11.22
Sikeres promóter szeretnél lenni? Akkor ezeket jó, ha tudod! belföld - 2021.11.03
5 szempont, amit érdemes figyelembe venni koncertfoglalás előtt belföld - 2021.10.13
Szereted a Facebookot? Akkor ez az új feature neked készült! belföld - 2021.05.16
Maszler László: Ez az időszak most a túlélésről szól! belföld - 2021.04.21
Újdonság a koncertszervező programban belföld - 2021.03.27
Muraközy Péter: A fesztiválok jelentős része egy üzleti vállalkozás belföld - 2021.03.22
A COVID-19 hatása a hangmérnökökre belföld - 2021.03.03
Eseményoldal automatikusan elsőkézből? belföld - 2021.02.26
Számlázz automatikusan, hagyd rá az alkalmazásra! belföld - 2021.02.25
Új korszak kezdődik a koncertszervezés adminisztrációjában belföld - 2021.02.23
Elindult a Koncertbooking.com blog – hírek a szakma minden szegletéből belföld - 2021.02.23

Keretbeli felugró ablak(ok)

Időtúllépés

Időtúllépés

Kereséseinek száma meghaladta
az öt lehetőséget,
A további böngészéshez lépjen be
vagy regisztráljon itt!

Típus

Típus

Regisztráció

Belépés

Regisztráció

Regisztráció

Az oldal használata regisztrációhoz kötött.

Szociális

Regisztráljon az alábbi lehetőségek egyikével

vagy

Regisztráció

A név megadása kötelező.
Az e-mail cím megadása kötelező.
A telefonszám megadása kötelező.
A jelszó megadása kötelező.
Az adatkezelési irányelvek elfogadása kötelező
A felhasználási feltétek elfogadása kötelező.
A KoncertBooking vízjeles cover fotó használata kötelező.
Van már profilod? Jelentkezz be!

Elfelejtett jelszó

Elfelejtett jelszó

Amennyiben elfelejtette jelszavát, az alábbi mező kitöltésével, e-mail címének megadásával igényelhet újat.

Elfelejtett jelszó

Kérjük írja be a felhasználójához tartozó email címét.
Nincs még profilod? Regisztrálj itt!

Amennyiben nem kapta meg az aktiváló emailt, az alábbi mező kitöltésével, e-mail címének megadásával igényelhet újat.

Aktiváló email újraküldése

Amennyiben nem kapta meg az aktiváló emailt, az alábbi mező kitöltésével, e-mail címének megadásával igényelhet újat.

Aktiváló email újraküldése

Kérjük írja be a felhasználójához tartozó email címét.
Nincs még profilod? Regisztrálj itt!

Jelszó megújítása

Jelszó megújítása

Ha elfelejtette a jelszavát, küldünk Önnek egy linket, amivel létrehozhat egy új jelszót, és visszajuthat a fiókjába.

Jelszó megújítása

Kérjük írja be új jelszavát.
Kérjük írja be új jelszavát mégegyszer.

Figyelem!

Figyelem!

A funkció használatához kérjük lépjen be
vagy regisztráljon itt!

Meghívó küldése

Elfelejtett jelszó

Siker!

Siker!

Figyelem!

Figyelem!

Kiemelt nap!

Kiemelt nap!

A listában szereplő árak eltérhetnek! Kérem kérjen a chaten felvilágosítást!

Figyelem!

Figyelem!

Éjfél utáni fellépések esetén a helyes keresési dátum az újonnan induló nap dátuma. Pl. Egy szombaton kezdődő klub fellépés éjfél utáni időpontja vasárnap 01:00 kor keresendő!

Kiemelt nap!

Kiemelt nap!

A listában szereplő árak eltérhetnek! Kérem kérjen a chaten felvilágosítást!

Figyelem!

Éjfél utáni fellépések esetén a helyes keresési dátum az újonnan induló nap dátuma. Pl. Egy szombaton kezdődő klub fellépés éjfél utáni időpontja vasárnap 01:00 kor keresendő!

Figyelem!

Figyelem!

Az aktivációs linked érvényessége lejárt! A Belépés/Aktiváló email újraküldése menüpontból kérhetsz újat.

Keresés mentése

Keresés mentése

Keresését hozzáadhatja a naptárához, így az eseményben lévő linket megnyitva mindig friss találatokat kaphat.

Kiemelt nap!

Előadói lista küldése

Hibás emailcím!
Nincsenek előadók kiválasztva

Ajánlat küldése

Ajánlat küldése

Hibás emailcím!

Listázó linkjének küldése

Listázó linkjének küldése

Hibás emailcím!
Név megadása kötelező!
Bezárás