Barion Pixel

KoncertBooking: Muraközy Péter: A fesztiválok jelentős része egy üzleti vállalkozás

belföld - 2021.03.22

Muraközy Péter: A fesztiválok jelentős része egy üzleti vállalkozás

Muraközy Péter – ahogy a legtöbben ismerik, Murak – nevéhez számtalan sikersztori fűződik: a Veszprémi Enyhe Fintor Klubtól és Utcazene Fesztiváltól kezdve az Expresszón át a budapesti Akvárium klubig. A Sziget, a VOLT, a Balaton Sound és a Strand Fesztivál főmunkatársa, a rendezvényszervezés egyik nagy öregje a Koncertbooking.com blognak mesél arról, milyen előszobája van a fesztiválra jutásnak, hogyan zajlik a hazai fellépők kiválasztása, de a pandémia miatt megtört előadók helyzetére is kitért.

Fotó: Molnár Bence, KISZ

Általában – nem a mostani időszakot nézve – mikor rakjátok össze a fesztiválok lineupját? 

– A nagyobb fesztiváljaink esetében már karácsony előtt elkezdjük a jegyértékesítést, így a nemzetközi láb jóval az ünnepek előtt megvan. A magyar fellépőket utána próbáljuk hozzáigazítani – azt mondanám, hogy általában január-február környékén körvonalazódik a hazai láb. 

Hányan dolgoztok a program összeállításán?

– Gyakorlatilag hárman vagyunk: egyikünk a hazai, másikunk a nemzetközi fellépőket viszi, a harmadik kollégánk pedig mindkettőnknek segít. 

Mi alapján választjátok ki a hazai előadókat? Segítenek ebben hatástanulmányok?

– Annyira nem misztikus folyamat, hogy hatástanulmányok előzzék meg. Sajnos egy esemény szervezésének talán a legkönnyebb része papíron összetenni a lineupot. A nehézséget a szereplők igényeinek összecsiszolása, a vélt vagy valós sérelmek még az előtt történő kezelése jelenti, hogy az érintettek tudnának róla. Persze azért egész évben próbáljuk szondázni a piacot: nézzük a budapesti és vidéki klubokban rendezett koncertek nézettségeit, jegyeladásait, és hogy melyik zenekar hol, miként működik, milyen koncerteket ad, milyen közönséghez szól. Kíváncsiak vagyunk, mit tud egyedül, valakivel karöltve – ha karöltve, akkor azt kivel. Természetesen valamelyest befolyásolnak minket a rádiójátszások, vagy a Youtube nézettségek is, de leginkább tényleg az élő koncertekre hagyatkozunk. Mindemellett, ha valakinek nagyobb jubileuma, vagy lemezbemutatója válik esedékessé a fesztiválszezon alatt, arról sem feledkezünk meg. Egyébként unásig ismert, de sajnos igaz alapvetés, hogy adott számú rubrikánk van, sosem az a kérdés, kit teszünk be, hanem az, kit veszünk ki helyette. Nyilván vannak olyan „kötelezően elvárt” fellépők, akiket nem hagyhatunk ki a fesztiváljainkról, egyrészt azért, mert ellenkező esetben elégedetlenségi hullám, morgolódás indulhat. Ezek a hangok aztán felerősödnek a közösségi médiában, majd végül már az sem lesz tudható, ki miért gondolja, vagy hirdeti fennhangon, hogy ő pedig nem vesz jegyet adott rendezvényre, vagy eladó a bérlete. Másrészt azt gondoljuk, a fesztiváljaink a lehetőségekhez képest igyekeznek leképezni az adott év zenei palettáját. Ahhoz, hogy a sok ezer forintos bérletet, napijegyet megvásárolják a látogatók, meg kell adnunk, ami most éppen népszerű az országban.

Van egy gerince minden fesztiválnak, ami evidens. Ha hiányzik valaki, az megbosszulhatja magát a pénztáraknál – és ez tetszik vagy sem, de figyelembe kell venni, hiszen a fesztiválok jelentős része egy üzleti vállalkozás.

Létezik a fesztiválra való bejutásnak előszobája?

– A NagySzínPad elnevezésű projektünk épp ezt a szerepet töltötte be: minden évben előkerülnek olyan sztorik, ahol a türelmetlen és egyre növekvő rajongótábor „nagyszínpadra” követeli a kedvenceit, vagy épp a klubvezetők, a szakma szeret bele egy-egy produkcióba – erre találtuk ki ezt a platformot. Évenként néhány csapatot szerettünk volna jobb helyzetbe hozni, hogy a fesztiválokon biztos és minél jobb helyekre tudjanak kerülni. Ez egyfajta „kiválasztási rendszer” volt, mely valamelyest segített a trónkövetelők szűrésében.

Vannak olyan további felületek, amik sokat nyomnak a latba? 

– Nekem személy szerint számítanak a Spotify-on látható számok, és a szakmai újságírók kritikái, koncertbeszámolói – ebből sajnos egyre kevesebb van –, de alapvetően még mindig arra támaszkodunk, hogy ki mennyi jegyet ad el a jegypénztáraknál. 

Mennyire figyeltek mindezek mellett a zenére, a szövegre, vagy arra, hogy az előadó, banda mit képvisel a nyilvánosság előtt?

– Alapvetően szélsőségeket ne képviseljen, tehát levesszük a vadhajtásokat – ezentúl nem tisztünk megítélni, hogy ha valaki felemeli valami mellett a hangját, azt jól teszi vagy rosszul. Nem játszunk cenzúrát!

Ha megnézzük egy adott év erős albumait, az előadók fele sajnos nincs ott a fesztiválokon, vagy csak marginális idősávokban. Ezt próbáljuk orvosolni, ezért szeretjük a NagySzínPadot.

Mit javasolnál a kezdő zenekaroknak: mit tegyenek, mit ne?

– Nem lennék kezdő zenekar, iszonyatosan nehéz leküzdeni az ördögi kört: hogy valaki fesztiválokra kerüljön, ahhoz a klubokban teljesítenie kell, viszont ahhoz, hogy ott teljesíthessen, már ismertnek kéne lennie, például a fesztiválok segítségével. Nagyon hiányzik a harmadik láb, hiszen a rádiós játszás segített országos ismertséget szerezni. Egy jól sikerült slágerrel meg lehetett tölteni az ország klubjait és onnan egyenes út vezetett a fesztiválokra. Éppen ezért, míg ez helyreáll, azt javasolnám, hogy túrják végig a helyi rádiókat vidéken. Látom, hogy sok jó zenekar nem akarja felvállalni a „harcot”, megragadnak Budapesten, ami nem biztos, hogy jó irány, de megértem azt is, ha valaki megelégszik azzal, hogy miután a főváros összes kollégiumát végigjátszotta, az út végén megtölti az Akvárium nagytermét, ám már nem vágyik a Budapest Parkba. Nincs bevált recept, de bíztatásul: ha valami jól működik, az fel fogja ütni a fejét. 

Szerinted régebben vagy most könnyebb a zenekaroknak?

– Ahogy ef Zámbó Öcsi mondta „minden ugyanaz, csak másképpen” – régebben azt gondoltuk, hogy a Quimby, a Tankcsapda és a Kispál és a Borz a kimozdíthatatlan szentháromság a fesztiválokról, majd ugyanezt hittük a Halott Pénzről, a Wellhellóról, illetve a Punnanyról, ám ez is változott. Valóban ritka, hogy valaki az egyik évben délután négykor játszik, a másik évben pedig már csúcsidőben a nagyszínpadon zenél, de azért ne temessük annak az esélyét, hogy a fesztiválokon lehet egyre jobban és jobban teljesíteni. Előfordult már olyan, hogy valaki hirtelen robbant be, ám valóban ritkán, viszont az, hogy a kezdeti marginális időpontokról évről évre jobb helyre kerülve a nagyszínpadig jusson el egy produkció, annak már számtalanszor lehettem szemtanúja.

Felesleges belemenni jóslatokba, hogy az idén lesz-e szezon és mikor, de ha mégis lenne, hamar össze tudnátok rántani a programot?

– Csőre vagyunk töltve, folyamatosan beszélgetünk zenekarokkal, de nem is feltétlenül arról, hogy ki hánykor és hol lépjen fel, hanem inkább a ki és hogyan éli túl ezt az időszakot. Kik azok, akik egyáltalán még együtt vannak, tudtak-e próbálni és így tovább. Próbálunk kapcsolatot tartani a csapatokkal, ha úgy alakul, hogy start, akkor ki az, akire számíthatunk. Másrészt lelkileg is támogatjuk egymást.

Hogy látod, a Raktárkoncert valamelyest tudta pótolni az elmaradt fellépéseket?

– A Raktárkoncertek nyilván nem gyógyították be a sebet, de sebtapasznak szerintem igen is megfeleltek, még akkor is, ha rengeteg vád és kritika érte a kezdeményezést – és azt sem mondom, hogy nincs igazságalapja. Mi a részünkről igyekeztünk segíteni, hogy a lehető legszélesebb körben, a legjobbat hozzuk ki ebből a lehetőségből, szerintem ez a része sikerült is. Megoldást csak azt jelentene, ha mindenki visszamehetne dolgozni. Úgy vélem, ha lenne egy óriási pénzeszsák és ráöntenénk a szakmára, hogy minden zenekar megkaphassa az átlagos havi apanázsát, az sem lenne megoldás. Persze rengeteget segítene, de lélektani része még mindig ott lenne. Közhely, de ezeket az embereket a rajongóiktól kapott energiák, a próbatermekben és utána közösen eltöltött idők éltetik. Ők zenésznek szeretnek lenni, és ennek az érzésnek csak egy részét elégíti ki a kamerák előtti zenélés.

A zenekarok hogy fogadták, éltek a lehetőséggel?

– Nem mondom, hogy nem kellett rábeszélni néhányukat arra, hogy fogadják el ezt az opciót, de mivel alapvetően senki nem a saját maga ellensége, és a pénz mindenkinek jól jött, így belátták, hogy ha a segítség ezen az úton érkezik, akkor így kell élni vele.

Téged személy szerint hogyan érintett az elmúlt egy év?

– Sok projektet szakított félbe a járványhelyzet, nem csupán a fesztiváloknak lőttek, de az Akváriumban és az Expresszóban is kulcsra vannak zárva az ajtók, el vannak zárva a vízcsapok. De azért szerencsére akad tennivalóm.

Az interjú utáni napokban a VOLT Fesztivál és a Balaton Sound oldalán is megjelent a szervezők közleménye, miszerint a vírushelyzet, és az azzal járó bizonytalanságok miatt 2021 nyarán is elmarad mindkét rendezvény. Hozzátették: a megvásárolt belépők és fesztivál extrák (szállás, szolgáltatások, stb.) automatikusan érvényesek lesznek a következő évben. Amennyiben a vásárló a jegy megtartása mellett dönt, nincs semmilyen további teendője, sőt, a hűségét ajándékkal köszönik meg, amelyet fesztiválfiókjában talál!

Hasonló cikkek

Érdekességek a zene világából #3 - A zene hatása az anyaméhben lévő magzatra belföld - 2024.04.20
Idén hetedszer valósul meg a Dalszerző expo (DEX) belföld - 2024.04.20
„Amit birtokolsz, az birtokol” – megjelent Korinna és UTAZØ legújabb dala, a Zavar belföld - 2024.04.18
Így készíts ütős reels videókat! belföld - 2024.04.17
Útravaló zenészeknek: táplálkozási tippek a tavaszi, nyári szezonra belföld - 2024.04.14
Semmi se ment meg minket egymástól – új dallal és klippel jelentkezik az Esti Kornél belföld - 2024.04.12
Megjelent a PULSE legújabb dala, a Felesleges belföld - 2024.04.08
Digitalizáció és innováció a népzene területén címmel rendezett témanapot a Hagyományok Háza belföld - 2024.04.05
Mentálhigiéné a zeneiparban #5: a közösségi média szerepe belföld - 2024.03.24
Az Artisjus 12 milliárd forint jogdíjat fizetett ki tavaly belföld - 2024.03.21
Érkezik YEWO új dala, a Bálna belföld - 2024.03.13
Hungarian Oncoming Tunes (HOTS): világzenéről szóló workshopot tartanak március 14-én Budapesten belföld - 2024.03.11
Így készülj a szabadtéri koncertszezonra zenészként belföld - 2024.03.05
Republic 35 jövő februárban az MVM Dome-ban belföld - 2024.03.05
Tavaszi megújulás - oké, hogy munkával telik a szezon, de gondolj a well-beingre is! belföld - 2024.02.23
„Az új albumunkon a tudatosság nagyobb szerepet kapott" - Hangfoglalók #7: Heavy Brains zenekar belföld - 2024.02.19
Hogyan fejleszd a dalszövegírói készségeid? belföld - 2024.02.17
A jövő tehetségei 17. alkalommal mutatkoznak be a Jazz Showcase-en belföld - 2024.02.14
„Fontos, hogy a pár olyan zenéket válasszon, amelyek tükrözik az ízlésüket" - Hanzély Kitti esküvőszervezővel beszélgettünk belföld - 2024.02.12
Így készíts ütős zenei portfóliót! belföld - 2024.02.08
A Dal 2024 - Szombaton kezdődik a dalverseny belföld - 2024.02.08
#BackstageSztorik 6. rész: Felszegi Dalma zongoraművész belföld - 2024.02.05
Különleges programokkal zár a TechnoCool-kiállítás a Nemzeti Galériában belföld - 2024.01.31
#BackstageSztorik 5. rész: Gallasz Enikő, a WMMD ügyvezetője belföld - 2024.01.31
Éjszakai séták indulnak a 90-es évek ikonikus budapesti szórakozóhelyeire belföld - 2024.01.26
Hogyan adj nevet zenekarodnak? belföld - 2024.01.26
Minifesztiválon mutatkoznak be a Hangfoglaló Program idei támogatottjai a Turbinában belföld - 2024.01.18
Érdekességek a zene világából #2 – Zene és szex belföld - 2024.01.16
„Mindegyik oktatónk aktív zenész, és ez tudatos koncepció" - Vincze Juditot, az imPro School vezetőjét kérdeztük belföld - 2024.01.14
Százötven zenei programot tartanak az idei Fishing on Orfű fesztiválon belföld - 2024.01.10
Hosszú dal, rövid dal - melyik lesz sikeresebb? belföld - 2024.01.03
Növeld a produktivitásod 2024-ben – így lehetsz még hatékonyabb zenészként! belföld - 2023.12.28
Ganxsta Zolee: Dos Diavolos CD és Kartel-debüt újra belföld - 2023.12.22
Az Inota Fesztivált is európai díjra jelölték belföld - 2023.12.18
Jelentősen növelte a kifizetett jogdíjakat az EJI belföld - 2023.12.15
Zenei felvételekkel támogatja a Müpa az iskolákat belföld - 2023.12.15
Zenei marketing trendek 2024-ben - ezekre figyelj oda, amikor stratégiát tervezel! belföld - 2023.12.14
Ilyen volt a 2023-as évünk belföld - 2023.12.13
Ők kapták 2023-ban az Artisjus Előadói és Pedagógusi Díjakat belföld - 2023.12.12
Isten, zene, művészetek, te, én - megjelent a Pavilon Isten úgyse! című EP-je belföld - 2023.12.07
Lenny Kravitz jövő júliusban Budapestre jön belföld - 2023.12.06
„Nincs, aki fájna” - Korinna: Szalmaszív (dal- és klippremier) belföld - 2023.11.23
Tony Nameless és DANA vakon vannak: új zenei videó a rapperektől belföld - 2023.11.22
A zenész reputációja a social média korában belföld - 2023.11.22
Sting jövőre ismét Budapesten koncertezik belföld - 2023.11.20
#BackstageSztorik, 4. rész: „A handpan már-már egy jó szándékú drog" - a MAG Instruments tagjaival beszélgettünk belföld - 2023.11.14
„A gyerekek, fiatalok figyelmét őszinteséggel és közvetlenséggel lehet elnyerni" - Interjú Várnagy Andrea zongoraművésszel belföld - 2023.11.13
Hobo lemezbemutató koncert lesz a Nemzeti Színházban belföld - 2023.11.12
A Carson Coma és Lee y nyerte a fődíjat a Magyar Klipszemlén belföld - 2023.11.10
„Nem gyermekideálokat vagy ideálgyermekeket szeretnénk tanítani" - Interjú a Musicators alapítóival belföld - 2023.10.31
CD-n és dupla LP-n is megjelent az Omega Égi jel című lemeze belföld - 2023.10.26
Mesterséges intelligencia, élőzene, hibrid hangzások - mi minden várható 2024-ben a zeneiparban? belföld - 2023.10.26
Így készülj fel a következő videóinterjúra vagy podcast beszélgetésre zenészként! belföld - 2023.10.25
Ed Sheeran 2024-ben Budapestre jön belföld - 2023.10.20
Három koreai koncert várja a közönséget novemberben Budapesten belföld - 2023.10.20
Showcase Fesztivál a Magyar Zene Házában belföld - 2023.10.15
Zarina Prvasevda az Upbeat Best New Talent díj nyertese belföld - 2023.10.13
Rangos díjjal ismerték el Rúzsa Magdi menedzserének munkáját belföld - 2023.10.12
Dalok a kanadai prérikről: a Dead South a Budapest Parkban belföld - 2023.10.12
Elektroakusztikus zenei médiaművészet a BMC-ben belföld - 2023.10.12
5 tipp, hogy még megnyerőbben adj elő feldolgozás dalokat belföld - 2023.10.12
Mulató Aztékok: tíz év underground hip-hop vinylen és CD-n belföld - 2023.10.09
Tina Turner emlékkoncert az Erkel Színházban belföld - 2023.10.09
A művészetek, a tudomány és a mesterséges intelligencia köré épülő programsorozatot tartanak Pécsen belföld - 2023.10.09
BuSH fesztivál november elején hat fővárosi helyszínen belföld - 2023.10.05
„A rockabilly számomra egy örök szerelem" - Egri Péterrel, a Mystery Gang alapító-énekesével beszélgettünk belföld - 2023.10.04
Megjelent a legújabb Pathfinder Records-dal, a Cyberpsycho belföld - 2023.10.02
Spotify Clips: bűvöld el a rajongókat rövid videókkal a streaming óriáson is! belföld - 2023.09.21
A mentális egészség lesz a fő témája az idei Brain Barnak belföld - 2023.09.21
Magyar–olasz kulturális találkozások: pénteken kezdődik az Európai Hidak fesztivál! belföld - 2023.09.19
„Mindenkit megérintett valahogyan a dal" - Pongó Ottóval, a tyukodi Rocksuli alapítójával beszélgettünk belföld - 2023.09.19
Női punkzenekaroktól jelent meg válogatáslemez belföld - 2023.09.13
Pénzügyi kiskokos zenészeknek, 1. rész: minden, amit az EKHO-ról érdemes tudnod belföld - 2023.09.03
Taste The Freedom - Ilyen volt az idei Artisjus Songwriting Camp belföld - 2023.08.31
Elhunyt Szandai Mátyás jazz zenész belföld - 2023.08.30
„Elképesztő az az impulzus, amit kapunk a koncerteken" - Interjú a Nagy Bogi Live zenekarral belföld - 2023.08.29
Indul a klubszezon! - Marketing tippek őszre zenészeknek belföld - 2023.08.27
Ahol a múlt és a jelen találkozik: megjelent Korinna első dala és videoklipje belföld - 2023.08.24
Feledékeny vagy? - Tippek a zene memorizálásához belföld - 2023.08.20
NMHH-kutatás: a zenei platformok az új királycsinálók belföld - 2023.08.09
Grammy-díjas producerek Budapesten a SongLab projekten belföld - 2023.08.07
Visszatérnél a zenéléshez? Akkor tippjeink segítségedre lesznek! belföld - 2023.08.06
A jövő zenéje #2: a mesterséges intelligencia előnyei belföld - 2023.07.28
Sikert sikerre halmozol? Ne tartsd magadban! belföld - 2023.07.23
Vedd fel a harcot a szorongással! belföld - 2023.07.21
Megérkezett Solére új EP-je, a KIKI! belföld - 2023.07.07
Jazz Showcase-pályázat a Müpában – szeptember 24-éig jelentkezhetnek a jövő tehetségei belföld - 2023.07.04
Hogyan találj rá a réspiacodra zenészként? belföld - 2023.07.03
Networking a zene világában - Tippek #2 belföld - 2023.06.28
Fókuszban a helyi önkormányzatok támogatása: új szponzorációs funkció a KoncertBooking.com-on belföld - 2023.06.24
Mit posztoljak? - 7 hasznos tartalom tipp zenészeknek belföld - 2023.06.24
Ülj fel az érzelmi hullámvasútra! - Hogyan fejezd ki érzéseidet a koncerteken zenészként? belföld - 2023.06.22
Hogyan kezeld a negatív szakmai kritikát? belföld - 2023.06.13
Már a koncertszervezés sem a régi! – Digitális koncertfoglaló platformunk legújabb sikere és az új funkciók belföld - 2023.06.08
Ébredjünk fel, vegyük kezünkbe az életünk irányítását! Fatal Error dal- és klippremier belföld - 2023.06.08
Átadták az Artisjus-díjakat belföld - 2023.06.06
5 dolog, amire mondj nemet zenészként! belföld - 2023.06.01
„A kezdeti lelkesedést és türelmet fenntartani tényleg embert próbáló feladat" - Hangfoglalók #6: Cataflamingo zenekar belföld - 2023.05.30
Tudjuk, mit olvasol idén nyáron #3: memoárok női zenészekről belföld - 2023.05.29
KIM: 830 millió forint előadó-művészeti szervezetek támogatására belföld - 2023.05.27
Robbantsd be a social médiát nyáron! - Tartalmak, amiket imád a közönség belföld - 2023.05.26
Az információ hatalom: a big data és a zeneipar találkozása belföld - 2023.05.21
A zenekritika kihívásai a 21. században belföld - 2023.05.19
Lassulj le! - Slow life életmód zenészként belföld - 2023.05.16
Találj rá a belső békédre! - Zene és spiritualitás belföld - 2023.05.14
Hírlevél marketing zenészeknek - így maxold ki az email kampányaidat! belföld - 2023.05.12
Mi leszel, ha nagy leszel? - Nem csak zenészként helyezkedhetsz el a zeneiparban! (1. rész) belföld - 2023.05.09
„Mindegy, hogy hol, csak zenélhessünk" - Hangfoglalók #5: KACAJ zenekar belföld - 2023.05.08
„Ingyenmunka" - mikor éri meg és mikor nem? belföld - 2023.05.07
Szeptemberben ismét BALKAN:MOST Fesztivál! belföld - 2023.05.05
A jövő zenéje: mire képes a ChatGPT és mire nem? belföld - 2023.05.03
Fonogram-díjátadó: a 4S Street és Peter Srámek is a díjazottak között belföld - 2023.04.29
Mentálhigiéné a zeneiparban, 3. rész: rejtett küzdelmek és megoldásaik belföld - 2023.04.28
Így hackeld meg a TikTokot – trükkök a TikTok algoritmus befolyásolására (1. rész) belföld - 2023.04.14
Metallica-albumpremier a magyar mozikban is belföld - 2023.04.11
Műfaji és földrajzi sokszínűség a Budapest Ritmo kínálatában belföld - 2023.04.11
„Azt látjuk, hogy a koncertezéssel nagyon sok emberhez tudunk eljutni" | Hangfoglalók #4: A Király Halott belföld - 2023.04.09
Megvannak a Fonogram-jelöltek - április 29-én jön a Fonogram-nap! belföld - 2023.04.06
Digitalizálta az első tízezer oldalnyi zenetudományos emléket az OSZK belföld - 2023.04.01
Így őrizd meg hangod egészségét! #2 - Avagy ezérd mellőzd az alkoholt énekesként belföld - 2023.03.28
A hangkazetta reneszánsza, avagy nosztalgiára fel! belföld - 2023.03.26
Zongora-pedagógiai applikációt készített Nagy János Yancha belföld - 2023.03.25
Mentálhigiéné a zeneiparban, 2. rész: segítő applikációk belföld - 2023.03.25
WMMusicAcademy: Music Mentál - ismerd fel és előzd meg! belföld - 2023.03.24
Digitális menedzserasszisztenst kapnak a WMMusicDistribution ügyfelei a KoncertBooking.com-tól belföld - 2023.03.20
10 motivációs tipp zenészeknek: légy kitartó és maradj az utadon! belföld - 2023.03.18
Itt a Slapstick? harmadik single-je az új koncepcióalbumról - megjelent a Midlife Disco! belföld - 2023.03.18
„Ha fel kell adjunk érte valamit, feladjuk„ belföld - 2023.03.09
Fájdalmas, őszinte, gyönyörű - megérkezett boebeck első lemeze! belföld - 2023.03.09
Az Amoeba új középlemeze hip-hop producerrel készült belföld - 2023.03.01
Mi az a YouTube for Artists, és hogyan növelheted a láthatóságodat a használatával? belföld - 2023.02.27
„A zenénk leglényegesebb eleme a hangszeres improvizáció" | Hangfoglalók #3: Slapstick? belföld - 2023.02.24
Fény- és hangtechnikai ismeretek #4: a projection mapping belföld - 2023.02.22
A Guns n' Roses 17 év után visszatér Budapestre belföld - 2023.02.21
Tudjuk, mit olvasol idén tavasszal #1 – A legjobb dalírással kapcsolatos könyvek belföld - 2023.02.20
#BackstageSztorik 3. rész - Major Eszter dalszövegíró, költő belföld - 2023.02.15
Cél: a magyar könnyűzene támogatása - így épül fel Hangfoglaló Program (interjú) belföld - 2023.02.11
„A dalaimmal igyekszem elgondolkodtatni, mégis szórakoztatni a közönséget" | Hangfoglalók #2: aZorka belföld - 2023.02.09
Idén megújul és kibővül a KeszthelyFest belföld - 2023.02.08
A Level 42 idén eljön a Paloznaki Jazzpiknikre belföld - 2023.02.07
Áprilisban ismét világsztárok a Budapest Ritmón belföld - 2023.02.06
Engedd szabadjára kreativitásodat: 4 dolog, amin változtass, hogy újra szárnyalhasson az elméd! belföld - 2023.02.06
Hogyan segíthet a manifesztáció abban, hogy rátalálj a legjobb önmagadra 2023-ban? belföld - 2023.02.02
A kárpáti boszorkány Budapesten varázsol - Alina Pash az Akvárium Klubban belföld - 2023.01.30
Koncertet szervezel, rendezvényed lesz? Ne vedd félvállról a promóciót! belföld - 2023.01.26
Miért jó, ha megtanulsz még egy hangszeren játszani? Mondjuk! belföld - 2023.01.25
A Müpa az idei évet is a kulturális fenntarthatóságnak szenteli belföld - 2023.01.23
Megnyílt a Magyar Zene Háza poptörténeti kiállítása belföld - 2023.01.19
Viszkeleti Júlia: „Szeretném hinni, hogy az autentikus, őszinte hangzás utat tud törni magának" | Hangfoglalók #1: Maluridé belföld - 2023.01.19
Mutasd a posztod, megmondom, ki vagy! - Énmárkaépítés zenészként a social mediában belföld - 2023.01.18
Fény- és hangtechnikai ismeretek #3 – A backline belföld - 2023.01.16
Közösségi örömzenélés Veszprémben - a Hangjáték projektmenedzserével, Nádasdy Fannival beszélgettünk belföld - 2023.01.11
A műfaj sztárjai érkeznek a Jazzfest Budapestre tavasszal belföld - 2023.01.02
Jazzma.hu: közzétették a hazai jazz legjobbjait belföld - 2023.01.02
Régi dalok ≠ elfelejtendő dalok - promózd (újra) korábbi szerzeményeidet! belföld - 2022.12.30
Digitális fejlesztések kezdődnek a Zeneakadémián belföld - 2022.12.30
Így készülj 2023-ra: zenei marketing terv alapok belföld - 2022.12.27
Kellemes Ünnepeket kívánunk! belföld - 2022.12.21
Rockéletrajzok magyarul: Bono, Dave Grohl, Chris Cornell belföld - 2022.12.20
Hangfoglaló Program: döntés kezdő előadók támogatásáról belföld - 2022.12.17
Fény- és hangtechnikai alapismeretek #2 – A PA rendszer belföld - 2022.12.16
Artisjus előadói és pedagógusi díjakat adtak át belföld - 2022.12.15
A tehetségkutatók sztárkultuszát vizsgálta az NMHH belföld - 2022.12.14
Zene(i marketing) nélkül mit érek én? - Ilyen volt 2022 (2. rész) belföld - 2022.12.14
Balaton Sound - Armin van Buuren és Hardwell is fellép belföld - 2022.12.10
Idén is rockoltunk: hasznos funkciók, innovációk, szakmai előrelépés, avagy ez volt 2022 (1. rész) belföld - 2022.12.09
Billie Eilish is fellép jövőre a Szigeten belföld - 2022.12.01
Fény- és hangtechnikai alapismeretek #1 – a hangmérnökök szerepe a koncerteken belföld - 2022.11.28
Zenei streaming és jogdíjazás külföldön belföld - 2022.11.24
Hogyan hatnak az influencerek a zeneiparra? belföld - 2022.11.22
Az asszertív kommunikációs stílus előnyei belföld - 2022.11.22
Segítség, anya vagyok - és zenész! belföld - 2022.11.22
Upbeat: magyar vezetésű európai zenei platform alakult belföld - 2022.11.22
Kihirdették a jövő évi Campus Fesztivál első fellépőit belföld - 2022.11.17
Új funkció a KoncertBooking.com-on - PR asszisztens előadóknak, menedzsereknek belföld - 2022.11.16
Az NMHH összeállította a 2021-es zenei toplistákat belföld - 2022.11.15
A dalírás 10 pontja, avagy mitől lesz emlékezetes egy zeneszám? belföld - 2022.11.10
Új rajongók szerzése rövidfilmekkel: YouTube Shorts belföld - 2022.11.09
#BackstageSztorik 2. rész – Interjú Bagoly Sándor Endre dob roaddal belföld - 2022.11.03
A jövő már elkezdődött: zene a metaverzumban (1. rész) belföld - 2022.11.02
Hogyan hat a zene a társadalmunkra? belföld - 2022.10.20
Tizenhárom ország előadója lép fel a szerdán kezdődő Budapest Showcase Hub zenei fesztiválon belföld - 2022.10.18
Tévé nélkül mit érek én? – A tehetségkutatók előnyei és hátrányai belföld - 2022.10.18
Fórumot rendeznek a könnyűzenei oktatásról belföld - 2022.10.17
Esküvő, céges buli, szilveszter vagy szülinap – miért jó neked, ha kisebb rendezvényeken is fellépsz? belföld - 2022.10.11
#BackstageSztorik 1. rész – Interjú Balog László session zenésszel belföld - 2022.10.10
Így készíts zenei marketingtervet magadnak belföld - 2022.10.06
A streaming a zenerajongóknak jó, a szerzőknek kevésbé - állítja egy friss tanulmány belföld - 2022.10.01
Robbie Williams jövő márciusban ismét Budapesten koncertezik belföld - 2022.09.27
Rekordkísérlet a dalszerzők napján belföld - 2022.09.25
Vigyázz, kész, TikTok #2 – Tippek a kezdetekhez belföld - 2022.09.23
Munka és magánélet egyensúlya zenészként – igen, lehetséges! belföld - 2022.09.21
Fókuszban a kelet-európai zenei színtér: hamarosan jön a BUSH! belföld - 2022.09.19
Tehetség a színfalak mögött – így válhatsz te is session zenésszé belföld - 2022.09.15
„Nem kell mindig az egész világhoz szólni" - Nagy Kátyával beszélgettünk belföld - 2022.09.13
Építs közösséget INGYEN! – A Facebook-csoportok és ami mögöttük van belföld - 2022.09.08
Elindult a jelentkezés a Hangfoglaló Program idei Induló Előadói Alprogramjára! belföld - 2022.08.30
Beck Zoltán vezetésével ismét Zenélő Egyetem kurzus indul a Pécsi Tudományegyetemen belföld - 2022.08.30
A leghasznosabb appok zenészeknek (3. rész) belföld - 2022.08.29
Hogyan készül a tökéletes szettlista? Mondjuk! belföld - 2022.08.24
Élőzz úgy, akár a profik! belföld - 2022.08.22
7 módszer az improvizációs készségeid fejlesztésére belföld - 2022.08.08
Így őrizd meg a füleid egészségét belföld - 2022.07.27
Facebook marketing zenészeknek #1 - A retargeting belföld - 2022.07.06
A koncertszervezés új generációja – innovatív funkciók bevezetése az NKA támogatásával belföld - 2022.07.06
Így találd meg a saját zenei stílusod belföld - 2022.07.05
Rádiókat vizsgált az NMHH kutatása - ezek a legnépszerűbb előadók és dalok belföld - 2022.07.03
Networking a zene világában - Tippek #1 belföld - 2022.06.30
Mit olvasnak a híres zenészek? 2. rész belföld - 2022.06.01
Vidd be a rajongókat a színfalak mögé, avagy videóötletek zenészeknek belföld - 2022.05.31
Így maxold ki a YouTube-csatornád! belföld - 2022.05.30
Könnyítsd meg az életed a KoncertBooking.com belső könyvelés funkciójával! belföld - 2022.05.25
Így őrizd meg hangod egészségét! – 8 egyszerű, természetes módszer belföld - 2022.05.23
Nyugodj békében, iPod! belföld - 2022.05.22
Siker helyett pofára esés, avagy miért buknak el a zenészek? belföld - 2022.05.19
Így készülj a koncertjeidre testben és lélekben belföld - 2022.05.17
Ez most a sláger: már a 600. megrendelést is elérte a KoncertBooking.com belföld - 2022.05.05
Negatív kommenteket kapsz? Ne ess pánikba! belföld - 2022.05.03
Ezekre figyelj, ha Wikipédia-oldalt szeretnél készíteni! belföld - 2022.04.28
Az élőzene varázsa – a közösségi zeneélmény és ami mögötte van belföld - 2022.04.25
Hallgasd dalaidat empátiával! belföld - 2022.04.13
Hogyan adjak címet a dalaimnak? belföld - 2022.04.11
Rajongókból mecénások: Patreon zenészeknek (1. rész) belföld - 2022.04.11
Mit posztoljak? – 10 tartalom javaslat zenészek számára belföld - 2022.04.07
Artisjus: rekordszámú szerző részesült jogdíjban belföld - 2022.03.31
Így lépj egyről a kettőre a YouTube-on – 8 tipp a hatékony promócióhoz belföld - 2022.03.25
10 tipp kezdő zenei producereknek belföld - 2022.03.18
Képeznéd a hangod? Így válassz énektanárt! belföld - 2022.03.17
Zenekart alapítanál? Ezekre figyelj a tagok kiválasztásakor belföld - 2022.03.11
60 hazai fellépőt jelentett be a VOLT Fesztivál belföld - 2022.03.10
A régi zenék jobbak, mint a maiak? belföld - 2022.03.07
Hétfőtől korlátozások nélkül lehet koncertekre járni belföld - 2022.03.03
Készül az új albumod? Kezdd el már most a promót! (Tippek) belföld - 2022.03.03
Elindult A Dal 2022, szombaton már a második elődöntő jön belföld - 2022.02.28
Itt az ideje, hogy kihasználd a LinkedInben rejlő lehetőségeket! belföld - 2022.02.28
Hogyan segíthetnek a mikrocélok a zenei karrier építésében? belföld - 2022.02.24
Introvertáltnak lenni a zene világában - áldás vagy átok? belföld - 2022.02.18
Számodra mit jelent a siker? Soft skillek, amelyek segítenek fejlődni emberileg és szakmailag belföld - 2022.02.10
Vigyázz, kész, TikTok! Mondjuk, miért érdemes használni! belföld - 2022.02.08
Instagram Reels: így hozd ki a legtöbbet az új funkcióból! belföld - 2022.02.04
Zenei PR alapok, avagy ezekre figyelj, mielőtt szakember segítségét kéred! belföld - 2022.01.31
A Kaukázus zenekar is sikert aratott az Petőfi Zenei Díj 2022-n! belföld - 2022.01.26
Köteles Leander (Leander Kills) hozta el Az év férfi előadójának járó díjat a 6. Petőfi Zenei Díjátadó gálán! belföld - 2022.01.26
Az Ivan & The Parazol is fellépett a Petőfi Zenei Díj díjátadó gálán belföld - 2022.01.26
Hogyan válaszd ki a tökéletes dalt következő kislemezedhez? belföld - 2022.01.25
Jótékonysági koncertet adnál? Mondjuk, mikre figyelj! belföld - 2022.01.14
Zenét alakítottak elektronikus mezővé szegedi kutatók belföld - 2022.01.13
Szabályok, amiket zenészként érdemes megszegni! belföld - 2022.01.11
Klipforgatás alacsony büdzsével? Lehetséges! Mutatjuk, hogyan! belföld - 2022.01.05
Így keress pénzt 2022-ben zenészként belföld - 2021.12.27
Elakadtál? Így növeld a zenei kreativitásod! belföld - 2021.12.22
Témák, amikről zenészként érdemes blogolnod belföld - 2021.12.21
Ha ezek igazak rád, menedzserre van szükséged! belföld - 2021.12.15
5 rossz szokás, amit dalszerzőként érdemes elkerülnöd belföld - 2021.12.06
Saját weboldalt szeretnél? Ezekre figyelj! (Checklist) belföld - 2021.11.30
Koncertbooking a fizikai világban: a foglalási ügynökök szerepe belföld - 2021.11.26
Hogyan válassz zenei PR céget? belföld - 2021.11.22
Sikeres promóter szeretnél lenni? Akkor ezeket jó, ha tudod! belföld - 2021.11.03
5 szempont, amit érdemes figyelembe venni koncertfoglalás előtt belföld - 2021.10.13
Szereted a Facebookot? Akkor ez az új feature neked készült! belföld - 2021.05.16
Maszler László: Ez az időszak most a túlélésről szól! belföld - 2021.04.21
Újdonság a koncertszervező programban belföld - 2021.03.27
A COVID-19 hatása a hangmérnökökre belföld - 2021.03.03
Eseményoldal automatikusan elsőkézből? belföld - 2021.02.26
Számlázz automatikusan, hagyd rá az alkalmazásra! belföld - 2021.02.25
Új korszak kezdődik a koncertszervezés adminisztrációjában belföld - 2021.02.23
Elindult a Koncertbooking.com blog – hírek a szakma minden szegletéből belföld - 2021.02.23

Keretbeli felugró ablak(ok)

Időtúllépés

Időtúllépés

Kereséseinek száma meghaladta
az öt lehetőséget,
A további böngészéshez lépjen be
vagy regisztráljon itt!

Típus

Típus

Regisztráció

Belépés

Regisztráció

Regisztráció

Az oldal használata regisztrációhoz kötött.

Szociális

Regisztráljon az alábbi lehetőségek egyikével

vagy

Regisztráció

A név megadása kötelező.
Az e-mail cím megadása kötelező.
A telefonszám megadása kötelező.
A jelszó megadása kötelező.
Az adatkezelési irányelvek elfogadása kötelező
A felhasználási feltétek elfogadása kötelező.
A KoncertBooking vízjeles cover fotó használata kötelező.
Van már profilod? Jelentkezz be!

Elfelejtett jelszó

Elfelejtett jelszó

Amennyiben elfelejtette jelszavát, az alábbi mező kitöltésével, e-mail címének megadásával igényelhet újat.

Elfelejtett jelszó

Kérjük írja be a felhasználójához tartozó email címét.
Nincs még profilod? Regisztrálj itt!

Amennyiben nem kapta meg az aktiváló emailt, az alábbi mező kitöltésével, e-mail címének megadásával igényelhet újat.

Aktiváló email újraküldése

Amennyiben nem kapta meg az aktiváló emailt, az alábbi mező kitöltésével, e-mail címének megadásával igényelhet újat.

Aktiváló email újraküldése

Kérjük írja be a felhasználójához tartozó email címét.
Nincs még profilod? Regisztrálj itt!

Jelszó megújítása

Jelszó megújítása

Ha elfelejtette a jelszavát, küldünk Önnek egy linket, amivel létrehozhat egy új jelszót, és visszajuthat a fiókjába.

Jelszó megújítása

Kérjük írja be új jelszavát.
Kérjük írja be új jelszavát mégegyszer.

Figyelem!

Figyelem!

A funkció használatához kérjük lépjen be
vagy regisztráljon itt!

Meghívó küldése

Elfelejtett jelszó

Siker!

Siker!

Figyelem!

Figyelem!

Kiemelt nap!

Kiemelt nap!

A listában szereplő árak eltérhetnek! Kérem kérjen a chaten felvilágosítást!

Figyelem!

Figyelem!

Éjfél utáni fellépések esetén a helyes keresési dátum az újonnan induló nap dátuma. Pl. Egy szombaton kezdődő klub fellépés éjfél utáni időpontja vasárnap 01:00 kor keresendő!

Kiemelt nap!

Kiemelt nap!

A listában szereplő árak eltérhetnek! Kérem kérjen a chaten felvilágosítást!

Figyelem!

Éjfél utáni fellépések esetén a helyes keresési dátum az újonnan induló nap dátuma. Pl. Egy szombaton kezdődő klub fellépés éjfél utáni időpontja vasárnap 01:00 kor keresendő!

Figyelem!

Figyelem!

Az aktivációs linked érvényessége lejárt! A Belépés/Aktiváló email újraküldése menüpontból kérhetsz újat.

Keresés mentése

Keresés mentése

Keresését hozzáadhatja a naptárához, így az eseményben lévő linket megnyitva mindig friss találatokat kaphat.

Kiemelt nap!

Előadói lista küldése

Hibás emailcím!
Nincsenek előadók kiválasztva

Ajánlat küldése

Ajánlat küldése

Hibás emailcím!

Listázó linkjének küldése

Listázó linkjének küldése

Hibás emailcím!
Név megadása kötelező!
Bezárás