Barion Pixel

KoncertBooking: „A gyerekek, fiatalok figyelmét őszinteséggel és közvetlenséggel lehet elnyerni" - Interjú Várnagy Andrea zongoraművésszel

belföld - 2023.11.13

„A gyerekek, fiatalok figyelmét őszinteséggel és közvetlenséggel lehet elnyerni" - Interjú Várnagy Andrea zongoraművésszel

Zongoraművészet, ZeneVarázslat Alapítvány, társadalmi érzékenység, komolyzenére nevelés játékos és kreatív módszerekkel, különleges zongoraversenyek és színes programok egy egyedülálló karriertörténetben kiteljesedve, amely legalább annyira sokszínű, mint az, aki írja. Vagyis Várnagy Andrea Liszt Ferenc-díjas magyar zongoraművész, tanár, aki a KoncertBooking.com-nak mesélt inspiráló projektjeről, hitvallásáról és jövőbeli terveiről.

Mikor és hogyan találtatok egymásra a komolyzenével, illetve hogyan került az életedbe a zongora?

A művészet adta szépséghez és harmóniához kapcsolódó első élményeim gyerekkoromhoz kötődnek. Emlékszem, amikor a nagymamám a hosszú hajamat fésülte, és közben mindig gyönyörűszépen énekelt. A zene már ekkor megérintette a lelkemet, békesség szállt rám, és megéreztem, hogy ez a misztikum milyen különleges világot rejt. Az általános iskola első éveiben Édesanyám íratott be a zeneiskolába. Engem leginkább a zongora vonzott a sok-sok fekete és fehér billentyűjével, megsejtetve a varázslatot, hogy amikor az ember ráteszi a kezét a hangszerre, a legeslegszebb dallamokat szólaltathatja meg. Egy olyan hangszer, amely nem csupán egy dallamot tud énekelni, hanem önmagát is tudja kísérni, és az átiratokban a zenekari műveket is csodálatos módon meg tudja szólaltatni. 

Fontos azt is hangsúlyozni, hogy egy kiváló pedagógus kisugárzása is rendkívüli módon tud hatni a gyermekek személyiségének fejlődésére, értékrendjük alakulására. Így volt ez az én esetemben is. A zeneiskolai évek alatt egy máig szívemhez közel álló, kedves zongoratanárnőm irányította a figyelmemet arra, hogy ha Bachot, Mozartot, Beethovent vagy Liszt Ferencet hallgatunk, játszunk, és megértjük a hangjegyek mögé rejtett üzeneteiket, egy olyan csodákkal teli birodalomba léphetünk be, amely szebbé, színesebbé és gazdagabbá teheti az életünket.

A szombathelyi Zeneművészeti Szakközépiskola befejezése után a győri Zeneművészeti Főiskolán folytattad tanulmányaidat, ahol zongoratanári és kamaraművészi diplomát szereztél, majd Münchenben és Dortmundban folytattad, és zongoraművész lettél. Mikre emlékszel vissza legszívesebben ezekből az évekből?

Zenei tanulmányaim során számos meghatározó inspiráció ért. Mindig szívmelengető érzés visszagondolni ezekre az évekre, különösen akkor, amikor én is tanítok vagy kurzusokat tartok. A növendékek számára útmutató lehet történeteket felidézni - akár a kisebb gyermekeknek, akár a pályára készülő Zeneakadémistáknak -, és mesélni nekik arról, hogy bizony az én pályámon is voltak megtorpanások,de ösztönző sikerek és csodaszép, biztató pillanatok is. Abban azonban biztos vagyok, hogy megéri a gyakorlással töltött idő, a belefektetett energia, mert muzsikusnak lenni egy rendkívüli elhívás és kiváltság.

Az általános iskola után a Zeneművészeti Szakközépiskolát Szombathelyen végeztem. A középiskolai évek mindenki számára meghatározóak, ekkor keressük leginkább a saját utunkat, még tág az érdeklődési körünk, sok mindenben el tudjuk magunkat képzelni a jövőben. Ilyenkor egy-egy pozitív impulzus hatására bizonyosságot is szerezhetünk, hogy melyik is lesz az a pálya, amelyen el szeretnénk indulni és majd az élethivatásunk lehet. Az érettségit követően a győri Zeneművészeti Főiskolán folytattam a tanulmányaimat, ahol zongoratanári és kamaraművészi képesítést szereztem. Ezek voltak az igazi főiskolás évek, amelyek a szakmai fejlődésem mellett barátokat, meghatározó kapcsolatokat adtak az életemnek.

A diplomakoncertemet követően érdekes fordulatot vett a pályám alakulása, Münchenbe kerültem, amely számos kihívást rejtegetett, hiszen akkoriban még nem igazán volt megszokott, hogy külföldön tanuljanak az egyetemi hallgatók.  Sokszor hangsúlyozom, hogy a véletlen Isten fedőneve. A „véletlenek” olyan sarokpontok, amelyek az „eleve elrendelt” irányba terelik az életünket. Így találkoztam azzal a Németországban tanító professzorral is, akinél aztán Münchenben tanulhattam tovább, majd az ottani záróvizsgát követően, a detmoldi Zeneakadémia dortmundi tagozatán kaphattam kézbe zongoraművészi diplomámat. A kinti egyetemi éveim alatt oly sok élményt, ötletet, az élethez való nyitott hozzáállást kaptam, amely bátorságot adott ahhoz is, hogy megalapítsam a ZeneVarázslat Mozgalmat, amely az évek folyamán egyre sokszínűbbé és szerteágazóbbá vált.

Felemelő érzés, hogy ez év októberétől meghívást kaptam Münchenbe és visszatérhettem ebbe a gyönyörű városba. Különösen megtisztelő, hogy magyarországi koncertéletem mellett itt is nyitott szívvel és lélekkel várják, hogy a ZeneVarázslat eddigi tapasztalatai és eredményei alapján sikerre tudjuk vinni a Mozgalom célkitűzéseit.

Violin világa zenei készségfejlesztő társasjáték workshop

Milyen céllal jött létre a ZeneKépzelet majd ZeneVarázslat Mozgalom, illetve hogyan lett a kezdeményezésből alapítvány?

Mind a ZeneKépzelet, mind a ZeneVarázslat Mozgalom az összművészet jegyében jött létre, azzal a céllal, hogy minél többekhez eljuttathassuk a klasszikus zene szépségeit és értékeit, a társművészeteket is segítségül hívva. Úgy tudjuk megnyerni a fiatalokat a klasszikus zene szeretetének, ha az interaktív koncertek során együtt fejtjük meg, mit is üzennek nekünk a zeneszerzők a hangokon keresztül. Inspiráló azt látni, hogy egy-egy vers milyen csodálatosan el tudja indítani a gyerekek fantáziáját, éppen úgy, ahogy a felnőtt közönségét is, hogyan erősödnek fel az érzelmek a zene és a költészet egymásra hatása által. A koncerteknek van egyfajta információs jellege is, anekdotákon keresztül ismerheti meg a közönség egy-egy zeneszerző életét, munkásságát, de a gyerekek belehelyezkedhetnek a művészeti korszakokba is az elhangzó művek jellegzetességeinek bemutatásával. Egyre inkább visszaigazolást nyert, hogy az interakció, a párbeszéd az, amely valóban hidat épít az előadóművész és a gyermekközönség között.

Nagyon érdekes megfigyelni, hogy abban a pillanatban, ahogy elkezdem mondani a verseket, vagy megszólítom őket azáltal, hogy megosztom velük a saját gondolataimat, sokkal inkább őszintébbnek és hihetőbbnek érzik az előadást, amikor a zongorához ülök. Nagy öröm, amikor a koncertek végén azt mondják, ezután szívesebben fognak komolyzenét hallgatni, és a legszebb visszaigazolás az, hogy a koncertek hatására a gyerekek valóban nyitottabbá válnak a klasszikus zenére.

Amikor én gyerek voltam, minket is elvittek Filharmónia koncertekre, és a mai napig emlékszem az előadások hangulatára, sokszor megfoghatatlan és szigorú volt, a művész pedig valamiképpen elérhetetlen. Már akkor elhatároztam és megfogadtam, hogy én egy egészen más úton szeretnék haladni, és olyan kapukat kinyitni, amivel minél többeknek megmutathatom, a klasszikus zene igenis nagyon érthető, élvezhető és szerethető. Az egyre ismertebb és kedveltebb gyermekkoncertek során sok-sok fiatalt tudtunk megszólítani. Ezután fogalmazódott meg a gondolat, hogy mi lenne, ha nem csak koncerthallgatókként, hanem aktív résztvevőként, előadóként is bevonnánk őket. Így született meg a ZeneVarázslat Nemzetközi Négykezes zongoraverseny, majd ezt követték a Mozgalom zenei táborai és nemzetközi kurzusai. Közben megalapítottuk a ZeneVarázslatért Alapítványt, amely szeretne létrehozni egy ZeneVarázslat Központot is, ahol a jövőben huzamosabb időt is el tudunk tölteni a zenét tanuló és zenét szerető gyerekekkel.

ZeneVarázslat négykezes zongorakoncert után Várnagy Andrea és Farkas Lili a közönséggel

Milyen aktivitások mentén tudjátok megszólítani a gyerekeket, mik a főbb tevékenységei az alapítványnak? 

A ZeneVarázslat Mozgalmat rendkívüli színesség jellemzi, amelyhez nagy örömünkre egyre többen csatlakoznak. Megtisztelő számunkra, hogy a hazai zenei élet kiválóságai is aktív szerepet vállalnak a munkánkban. Hiszem, hogy haladni kell a korral, és minden eszközt meg kell ragadnunk a gyerekek figyelmének felkeltésére és megmutatni számukra az igazi értékeket. Mindig hangsúlyozom, hogy a művészeknek ki kell jönniük az „elefántcsonttoronyból”, és sok esetben, ha a közönségnek nem áll módjában eljönni a koncertterembe, nekünk kell autóba ülnünk, vinni magunkkal a hordozható hangszereket, és elmenni egy-egy vidéki művelődési házba vagy iskolai tornaterembe, hogy mindenkihez eljuttathassuk a zene üzenetét és szépségét.

Éppen olyan fontos, hogy a nehéz sorsú, hátrányos helyzetű gyerekeket is el tudjuk érni, hogy a zenével gyógyítani tudjunk, ezért is nagy öröm, hogy az Ökumenikus Segélyszervezetettel és a Református Szeretetszolgálattal együtt dolgozunk, ahogy eljuthatunk Böjte Csaba erdélyi házaiba is. Egy különleges színfoltja volt munkásságomnak, amikor a Börtönmisszióm által a fogvatartottak gyermekei részt vettek a „Nem az én bűnöm, mégis az én büntetésem” mottójú művészeti táboromban, ahol a zene valóban megnyitotta a lelküket és el tudták mondani az elmondhatatlant is. Ugyanilyen kedves számomra, ha Kárpátaljára megyek, ahol egy egészen különleges mentorprogramot dolgoztunk ki, mely során hónapokon át egyidejűleg foglalkozom mind a tanárokkal, mind a növendékekkel.

Itt is megemlíteném a ZeneVarázslat Nemzetközi Négykezes Zongoraversenyt, amely a visszajelzések alapján a magyar komolyzenei élet egyik legkedveltebb eseményévé vált, több száz gyermek érkezik határon innen és túlról, és az idei évtől online formában már a tengerentúlról is bekapcsolódhattak a versenyzők. 2021-ben készült el a ZeneVarázslat Lélekhíd című lemezem, amelyet Kaposváron egy klasszikus zenei mesejáték formájában állítottunk színpadra, ezzel egy új műfajt teremtve. Nagyon megtisztelő, hogy a bemutatón Vásáry Tamás úgy fogalmazott: a ZeneVarázslatban látja tovább vinni örökségét a diákság körében. 

És hogy buzdítsunk is minél többeket a zenetanulásra és a hangszeres játékra, Szalóczi Dániel költő barátommal kifejlesztettünk egy egészen különleges zenei társasjátékot, játékos formában megkönnyítve a kottaírás és -olvasás elsajátítását. És hogy minél szerethetőbb legyen, a játék egy morális üzenetekkel átszőtt kerettörténeten keresztül olyan mesevilágba kalauzolja el a gyerekeket, ahol könnyedén kedvet kaphatnak a szolfézs alapismereteinek elsajátításához. A próbapéldányokat már több mint 30 zeneiskola tesztelte, nagyon jó eredménnyel és pozitív visszajelzésekkel. És őszintén reméljük, hogy a Violin Világa készségfejlesztő társasjáték hamarosan minél több gyereknek ott lapul majd az iskolatáskájában vagy a padjában.

ZeneVarázslat négykezes koncert Várnagy Andreával és Farkas Lilivel

Mesélj a Négykezes Zongoraversenyről kicsit bővebben! Hogyan jött létre és hogyan vált belőle nemzetközileg jegyzet eseménysorozat?

A ZeneVarázslat Nemzetközi Négykezes Zongoraverseny minden évben a Mozgalom egyik legkiemelkedőbb eseménye, a zeneiskolák tantervének szerves részét képezi, és a ma már büszkén mondhatjuk, hogy a fesztivál napjai valóban a zene ünnepévé váltak.

Első alkalommal hat növendék-korcsoportban hirdettük meg a versenyt, majd következtek évről évre az újabb kategóriák. Megálmodtuk a tanár-diák párost, a közös produkció mindig nagy élmény mind a pedagógus, mind a növendék számára. Majd utána következett a tanár-tanár kategória. Megható volt látni a felkészítő tanárok áldozatos munkáját, akik sokszor nehéz körülmények között, szabadidejüket feláldozva foglalkoznak a gyerekekkel. Amikor a verseny végén meghatottan jönnek ki az oklevelekért, az adta az ötletet, hogy mi lenne, ha számukra is meghirdetnénk egy külön kategóriát. Így alkalmat teremtettünk arra, zongoraművészként is fellépjenek, amelynek során remek produkciókat hallhattunk. Ezek a versenyre alakult tanárpárosok sok esetben azóta is együtt maradtak és azóta is együtt muzsikálnak a városi ünnepségeken.

Az idei évnek ismét volt egy nagy újdonsága, ami rögtön közkedveltté vált, ihletője a világon talán egyedülálló anya-lánya párosunk volt, amelyben középső gyermekemmel, Farkas Lilivel zongorázom. Ez adta az ötletet, hogy más szülőket is ösztönözzünk arra, hogy a gyermekeikkel zenéljenek. Szívmelengető megélni, amikor kamasz gyermekek az édesanyjukkal, zenei pályára készülő kislányok a más foglalkozást űző édesapjukkal közösen a színpadra állnak. Jó volt arra gondolni, hogy hétvégenként, esténként ezek a családi párosok az ebéd vagy vacsora utáni tévénézés helyett leültek, gyakoroltak, és lelkesen készültek a ZeneVarázslat négykezes zongoraversenyre. 

Évről évre rekordszámú versenyző érkezik nemcsak határon innen, hanem határon túlról is, Kárpátaljáról, Erdélyből, Vajdaságból, Felvidékről, és az idei évben már bekapcsolódott Kanada is. Különösen kedvelt, hogy a versenynapok estéin a zsűriben ülő művészek is fellépnek, különleges hangulatú koncertekkel a Zenés Mesék, Mesés Zenék sorozatom keretein belül és a Gálakoncerten már két alkalommal is színpadra állítottuk a Lélekhíd lemezemet.

Várnagy Andrea megnyitja a Börtönmissziót.

Milyen kihívások keresztezik az utatokat az alapítványi munka során? Mennyire nehéz manapság a gyerekek, a fiatalok figyelmét a komolyzenére irányítani? Illetve mi történik akkor, ha ez valamiért nem sikerül, milyen eszközeitek vannak ilyen esetekben?

A ZeneVarázslat Mozgalom munkáját, rendezvényeit nagy érdeklődés kíséri, és bár az elején valóban nehézségekkel is szembe kellett nézni, de meggyőződéssel hittem abban, hogy idővel elérjük az emberek szívét. És ez valóban így történt.

A gyerekek, fiatalok figyelmét őszinteséggel és közvetlenséggel lehet elnyerni, mindig hangsúlyozom is, hogy ők igazi tükrök számunkra. Ha az ember nem tudja őket lekötni, akkor elkezdenek zsizsegni, mozgolódni, azonban, ha elvarázsoljuk őket a zene által, akkor a leghálásabb és leglelkesebb közönséggé válnak. A sok-sok évi színpadi jelenlét és rutin is segít abban, hogyan lehet egy-egy mosollyal, egy jól irányzott poénnal, vagy a pillanatnyi csenddel azonnal visszairányítani az érdeklődésüket. Gyönyörű pillanatokat élhetünk át, amikor a koncerteken a szeretetről beszélünk és úgy hallgatnak lehunyt szemmel Chopint, hogy azokra gondolnak, akiket a legjobban szeretnek, és közben hálát is tudnak adni azért, hogy van kire gondolniuk.

Mit tartasz az alapítvány eddigi legnagyobb elért eredményének?

A ZeneVarázslat Mozgalom legnagyobb elért eredményének tartom, hogy már több mint kétmillió gyerekhez vittük el a klasszikus zenét, mind az országhatáron belül, mind kívül. Sok gyermek ennek hatására kezdett el zongorázni tanulni, kamaramuzsikálni, négykezesezni, és ennek a hangokon is túlmutató üzenete van. A mai elmagányosodó világban, ha két ember egymásra figyel, együtt lélegzik, együtt formál egy dallamot, az bizony életreszóló élménnyé válik.

És ha visszagondolok a Mozgalom munkájára, talán a legszebb siker egy példaértékú összefogás volt 2022-ben.

Miután kitört az orosz-ukrán háború, sokan fejezték ki szolidaritásukat. Hozzám különösen közel áll Kárpátalja, évek óta kurzusokat, zenei táborokat tartok ott, és magától értetődő volt, hogy képviseltetnem kell magam, biztosítva az ott élőket együttérzésemről és támogatásomról. Sokat gondolkodtam, hogyan is tehetném, míg egy hajnalon eszembe jutott, hogy mi művészek, amikor zenélünk, a hangokkal imádkozunk, és a közös imádságnak még nagyobb ereje van. 

Ezért hirdettük meg kezdeményezésünket, amelyben a zeneiskolák egy olyan koncerthez csatlakozhattak, amely során az ország egész területén egy időben szólaltak meg a hangszerek az Ukrajnában zajló háború áldozataiért és közösen fohászkodva a békéért. Felejthetetlen pillanat volt, amikor Beregszászon a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskolán megnyitottam a koncerteket, és együtt muzsikálhattam egy kárpátaljai fiatalemberrel. A nyitó szavaim és a zongorajáték után, amelyet minden résztvevő zeneiskolában online közvetítettek, 77 zeneiskolában egyszerre szólaltak meg a hangszerek, és a jótékonysági koncertek keretében gyűjtést is szerveztünk. Az összegyűlt adományokat a Református Szeretetszolgálat segítségével juttattuk el a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskolának az ottani ukrán menekültek megsegítésére.

A zene igazi lélekhidakat épített ezen az estén is, örökre megőrzöm szívemben ezt csodálatos élményt és ezeket a megindító pillanatokat.

Várnagy Andrea a lélekhíd című lemezének klasszikus zenei mesejátékában

Térjünk kicsit vissza a Lélekhíd lemezhez, ami formbabontó a maga nemében. Neked mit jelent ez a projekt?

A ZeneKépzelet lemezek gerincét a klasszikus zenei művek mellett magyar költők versei alkották, igazi szimbiózis volt, ahogy hangulatukban egymásra reflektáltak és kiegészítették egymást. A legutolsó albumom, a Lélekhíd készítésekor azonban úgy éreztem, hogy valami mást, valami egészen különlegeset szeretnék, olyat, ami még nem volt. Egyre inkább formálódott bennem, hogy a műveket egy történet keretezze, és végül egy modern mese született, amelyben egy kislány éppen a zongorába beesett telefonját keresi. Ahogy próbál utána nyúlni, egyszer csak a zenei örvény hatására a húrok között, egy csodavilágban találja magát. Ott találkozik össze a zongoristával, aki megosztja vele, milyen csodálatos a zene birodalma, és hogy bizony ő picit csal is, hiszen nemcsak a zongora, hanem a szív billentyűin is játszik, mert a zene a lelkünk minden bugyrába képes bevilágítani, hogy megszínesítse és gazdagabbá tegye az életünket. 

És bár a kislány a történetünk végén visszatér a mindennapokba, a muzsika ott marad vele minden dalban, minden szívdobbanásban és minden billentyűkoppanásban.

Hiszem, hogy sok olyan gondolatot sikerült beleszőnünk az albumba, amelyet szeretnék az ifjúságnak, a gyerekeknek továbbadni, hiszen azok az üzenetek, amiket mi most a szívükbe írunk, egész életükben velük maradnak. Boldog vagyok, hogy a lányaim is alkotótársaim voltak a lemez elkészítésében, a kisfiam pedig a kamaszkori kérdéseknek és érzéseknek ihletője volt. 

Mi minden történik még idén a házatok táján, illetve mivel készültök a jövő évre?

Minden alkalommal, amikor egy szép projekt lezajlik és siker övezi a kezdeményezésünket, ahelyett, hogy az ember megpihenne, újabb és újabb álmokon töri a fejét és mindig valami új irányba indul el, hogy minél többeket tudjon megszólítani a jövőben is. Hálás vagyok, hogy a ZeneVarázslat Mozgalom más kezdeményezésekbe is bekapcsolódik. Rendszeres résztvevője vagyok a KultUp országjárásának, amellyel a művészetet a középiskolás korosztályhoz hozzuk közel, KultUp – Belenősz a kultúrába címmel. 

Az egyik legnagyobb kihívás, amely a szakmai életutamat színesíti, a Börtönmisszióm, amelyben az elítéltek reintegrációját segíthetjük a művészet által, segítve a társadalmi visszailleszkedésüket a szabadulás után.

A ZeneVarázslat programjait és kezdeményezéseit országhatáron kívül ezután is minél többekkel szeretném megismertetni, népszerűsítve ezzel is a nagy hagyományokkal bíró magyar zenei életet. Ezért is különös öröm számomra, hogy az idei évben visszatérhettem Münchenbe. Szép visszacsatolás, hogy az ottani egyetemi éveimből magammal hozott kezdeményezőkészséget, bátorságot ezáltal is megköszönhetem, és inspirációt adhatok az ott élőknek, az ott zenét tanuló, zeneszerető közönségnek is. Emellett tovább folytatódnak projektjeink határon innen és túl, a közeljövőben Erdélyben turnézom, valamint Kárpátalján tartok ZeneVarázslat mesterkurzust, és szeretnék a jövőben is minél színesebb programokat nyújtani a közönségnek itthon is, sok örömet szerezve a zene varázslata által.

Kiemelt kép: Várnagy Andrea, szerző: Zahorján Ivett

Címkék

interjú

Hasonló cikkek

Azahriah, Platon Karataev és Fishing on Orfű is díjat kapott Veszprémben - tizenkettedszer zajlott le a Music Hungary Konferencia & Showcase belföld - 2024.11.21
HANGFOGLALÓ - Pályázat induló és kezdő előadók és zenekarok részére belföld - 2024.11.12
Mi az a WAV file és miért fontos, hogy ismerd? belföld - 2024.11.10
Ősszel újabb tematikus napokkal folytatódik a DEX Songwriting Expo belföld - 2024.11.02
Élőzene születésnapra? Hát persze! Maradandó élmény magadnak, szeretteidnek, ügyfelednek belföld - 2024.10.27
10 motivációs tipp zenészeknek #2 - barátkozz meg a legújabb technológiával és légy rugalmas! belföld - 2024.10.23
Mikor nem érdemes zenészként mesterséges intelligenciát használni? belföld - 2024.10.18
A jövő zenéje - A Kecskeméti Szimfonikus Zenekar jótékonysági koncertje a Gyermekétkeztetési Alapítvány számára belföld - 2024.10.16
Mentálhigiéné a zeneiparban, 6. rész: könyvek a lelki egészség megőrzéséhez belföld - 2024.10.16
Alkalmazkodás és rock ’n’ roll: a zeneipar aktuális kihívásaira keres választ a XII. Music Hungary Konferencia belföld - 2024.10.13
Zene és fenntarthatóság - KoncertBooking Podcast #S1E5 belföld - 2024.10.11
„Te gondoltad volna?” - Kontraszt dal- és klippremier belföld - 2024.10.10
Megjelent Amanna legújabb dala Szívemre Hallgatok címmel belföld - 2024.09.27
Jövőre sem lesz hiány világsztárokban – íme a Müpa 2025-ös programja belföld - 2024.09.27
Hogyan készíts tartalomnaptárat social média fiókjaidhoz zenészként? belföld - 2024.09.25
A dögös stoner, a forró blues és a pszichedelikus soul találkozása - interjú a Woodstock Barbie-val belföld - 2024.09.17
„Olyan eszközt akartunk létrehozni, ami inspirál és segít több zene létrehozásában" - Davoti Andorral, a Fast Rhymes létrehozójával beszélgettünk belföld - 2024.09.10
Budapestet és Brüsszelt köti össze az idei Európai Hidak fesztivál belföld - 2024.09.05
„A diverzitás maga a fejlődés lehetősége" - iamyankkal beszélgettünk belföld - 2024.09.02
„Legyünk önazonosak, azt a témát és formátumot keressük meg, amiben jól érezzük magunkat" - Lévai Richárd online marketing szakértővel beszélgettünk belföld - 2024.08.27
Így készülj az őszi időszakra zenészként belföld - 2024.08.20
„Szerintem a blues soha nem fog eltűnni” – Szabó Tamással, a Mojo zenekar egyik alapítójával beszélgettünk belföld - 2024.08.13
Megéri használt hangszert vásárolni? belföld - 2024.08.03
Tényleg nem kell félni az AI-tól zenészként? - KoncertBooking Podcast #S1E4 belföld - 2024.08.02
Csütörtökön kezdődik a Paloznaki Jazzpiknik belföld - 2024.08.02
Mit tehetsz zenészként a környezeti fenntarthatóságért? belföld - 2024.07.15
Social media tippek nyárra - KoncertBooking Podcast #S1E3 belföld - 2024.07.15
A koncertszervezés új generációja - KoncertBooking Podcast #S1E2 belföld - 2024.07.03
Megvan a Sávlekötő Camp by OTP Junior győztese belföld - 2024.06.28
Ősszel jelenik meg a Coldplay legújabb albuma, amelyhez újrahasznosított műanyagot használnak belföld - 2024.06.20
Miért érdemes zenekarként regisztrálni a KoncertBooking.com-ra? belföld - 2024.06.17
Lil Frakk nélkül folytatódott a Sávlekötő Camp by OTP Junior belföld - 2024.06.10
#RandomTippek: Hogyan kerülhet fel a zenéd a Spotify népszerű playlistjeire? belföld - 2024.06.01
Progresszív, pop, rap, hyper - izgalmas produkciók kerültek a Sávlekötő Camp by OTP Junior táborába belföld - 2024.05.10
Miből lett a cserebogár, avagy a 21. század legnagyobb digitális zenei innovációi belföld - 2024.05.09
Megjelent Amanna Valamiér' című új dala belföld - 2024.05.09
Átadták az Artisjus-díjakat belföld - 2024.05.06
Sávlekötő Camp by OTP Junior: 5 produkció már bent van a táborban belföld - 2024.05.03
Fonogram-díjátadó: a 4S Street, a Zaporozsec, a Carson Coma, Rúzsa Magdi, Pogány Induló és a Góbé is nyert belföld - 2024.04.28
Érdekességek a zene világából #3 - A zene hatása az anyaméhben lévő magzatra belföld - 2024.04.20
Idén hetedszer valósul meg a Dalszerző expo (DEX) belföld - 2024.04.20
„Amit birtokolsz, az birtokol” – megjelent Korinna és UTAZØ legújabb dala, a Zavar belföld - 2024.04.18
Így készíts ütős reels videókat! belföld - 2024.04.17
Útravaló zenészeknek: táplálkozási tippek a tavaszi, nyári szezonra belföld - 2024.04.14
Semmi se ment meg minket egymástól – új dallal és klippel jelentkezik az Esti Kornél belföld - 2024.04.12
Megjelent a PULSE legújabb dala, a Felesleges belföld - 2024.04.08
Digitalizáció és innováció a népzene területén címmel rendezett témanapot a Hagyományok Háza belföld - 2024.04.05
Mentálhigiéné a zeneiparban #5: a közösségi média szerepe belföld - 2024.03.24
Az Artisjus 12 milliárd forint jogdíjat fizetett ki tavaly belföld - 2024.03.21
Érkezik YEWO új dala, a Bálna belföld - 2024.03.13
Hungarian Oncoming Tunes (HOTS): világzenéről szóló workshopot tartanak március 14-én Budapesten belföld - 2024.03.11
Így készülj a szabadtéri koncertszezonra zenészként belföld - 2024.03.05
Republic 35 jövő februárban az MVM Dome-ban belföld - 2024.03.05
Tavaszi megújulás - oké, hogy munkával telik a szezon, de gondolj a well-beingre is! belföld - 2024.02.23
„Az új albumunkon a tudatosság nagyobb szerepet kapott" - Hangfoglalók #7: Heavy Brains zenekar belföld - 2024.02.19
Hogyan fejleszd a dalszövegírói készségeid? belföld - 2024.02.17
A jövő tehetségei 17. alkalommal mutatkoznak be a Jazz Showcase-en belföld - 2024.02.14
„Fontos, hogy a pár olyan zenéket válasszon, amelyek tükrözik az ízlésüket" - Hanzély Kitti esküvőszervezővel beszélgettünk belföld - 2024.02.12
Így készíts ütős zenei portfóliót! belföld - 2024.02.08
A Dal 2024 - Szombaton kezdődik a dalverseny belföld - 2024.02.08
#BackstageSztorik 6. rész: Felszegi Dalma zongoraművész belföld - 2024.02.05
Különleges programokkal zár a TechnoCool-kiállítás a Nemzeti Galériában belföld - 2024.01.31
#BackstageSztorik 5. rész: Gallasz Enikő, a WMMD ügyvezetője belföld - 2024.01.31
Éjszakai séták indulnak a 90-es évek ikonikus budapesti szórakozóhelyeire belföld - 2024.01.26
Hogyan adj nevet zenekarodnak? belföld - 2024.01.26
Minifesztiválon mutatkoznak be a Hangfoglaló Program idei támogatottjai a Turbinában belföld - 2024.01.18
Érdekességek a zene világából #2 – Zene és szex belföld - 2024.01.16
„Mindegyik oktatónk aktív zenész, és ez tudatos koncepció" - Vincze Juditot, az imPro School vezetőjét kérdeztük belföld - 2024.01.14
Százötven zenei programot tartanak az idei Fishing on Orfű fesztiválon belföld - 2024.01.10
Hosszú dal, rövid dal - melyik lesz sikeresebb? belföld - 2024.01.03
Növeld a produktivitásod 2024-ben – így lehetsz még hatékonyabb zenészként! belföld - 2023.12.28
Ganxsta Zolee: Dos Diavolos CD és Kartel-debüt újra belföld - 2023.12.22
Az Inota Fesztivált is európai díjra jelölték belföld - 2023.12.18
Jelentősen növelte a kifizetett jogdíjakat az EJI belföld - 2023.12.15
Zenei felvételekkel támogatja a Müpa az iskolákat belföld - 2023.12.15
Zenei marketing trendek 2024-ben - ezekre figyelj oda, amikor stratégiát tervezel! belföld - 2023.12.14
Ilyen volt a 2023-as évünk belföld - 2023.12.13
Ők kapták 2023-ban az Artisjus Előadói és Pedagógusi Díjakat belföld - 2023.12.12
Isten, zene, művészetek, te, én - megjelent a Pavilon Isten úgyse! című EP-je belföld - 2023.12.07
Lenny Kravitz jövő júliusban Budapestre jön belföld - 2023.12.06
„Nincs, aki fájna” - Korinna: Szalmaszív (dal- és klippremier) belföld - 2023.11.23
Tony Nameless és DANA vakon vannak: új zenei videó a rapperektől belföld - 2023.11.22
A zenész reputációja a social média korában belföld - 2023.11.22
Sting jövőre ismét Budapesten koncertezik belföld - 2023.11.20
#BackstageSztorik, 4. rész: „A handpan már-már egy jó szándékú drog" - a MAG Instruments tagjaival beszélgettünk belföld - 2023.11.14
Hobo lemezbemutató koncert lesz a Nemzeti Színházban belföld - 2023.11.12
A Carson Coma és Lee y nyerte a fődíjat a Magyar Klipszemlén belföld - 2023.11.10
„Nem gyermekideálokat vagy ideálgyermekeket szeretnénk tanítani" - Interjú a Musicators alapítóival belföld - 2023.10.31
CD-n és dupla LP-n is megjelent az Omega Égi jel című lemeze belföld - 2023.10.26
Mesterséges intelligencia, élőzene, hibrid hangzások - mi minden várható 2024-ben a zeneiparban? belföld - 2023.10.26
Így készülj fel a következő videóinterjúra vagy podcast beszélgetésre zenészként! belföld - 2023.10.25
Ed Sheeran 2024-ben Budapestre jön belföld - 2023.10.20
Három koreai koncert várja a közönséget novemberben Budapesten belföld - 2023.10.20
Showcase Fesztivál a Magyar Zene Házában belföld - 2023.10.15
Zarina Prvasevda az Upbeat Best New Talent díj nyertese belföld - 2023.10.13
Rangos díjjal ismerték el Rúzsa Magdi menedzserének munkáját belföld - 2023.10.12
Dalok a kanadai prérikről: a Dead South a Budapest Parkban belföld - 2023.10.12
Elektroakusztikus zenei médiaművészet a BMC-ben belföld - 2023.10.12
5 tipp, hogy még megnyerőbben adj elő feldolgozás dalokat belföld - 2023.10.12
Mulató Aztékok: tíz év underground hip-hop vinylen és CD-n belföld - 2023.10.09
Tina Turner emlékkoncert az Erkel Színházban belföld - 2023.10.09
A művészetek, a tudomány és a mesterséges intelligencia köré épülő programsorozatot tartanak Pécsen belföld - 2023.10.09
BuSH fesztivál november elején hat fővárosi helyszínen belföld - 2023.10.05
„A rockabilly számomra egy örök szerelem" - Egri Péterrel, a Mystery Gang alapító-énekesével beszélgettünk belföld - 2023.10.04
Megjelent a legújabb Pathfinder Records-dal, a Cyberpsycho belföld - 2023.10.02
Spotify Clips: bűvöld el a rajongókat rövid videókkal a streaming óriáson is! belföld - 2023.09.21
A mentális egészség lesz a fő témája az idei Brain Barnak belföld - 2023.09.21
Magyar–olasz kulturális találkozások: pénteken kezdődik az Európai Hidak fesztivál! belföld - 2023.09.19
„Mindenkit megérintett valahogyan a dal" - Pongó Ottóval, a tyukodi Rocksuli alapítójával beszélgettünk belföld - 2023.09.19
Női punkzenekaroktól jelent meg válogatáslemez belföld - 2023.09.13
Pénzügyi kiskokos zenészeknek, 1. rész: minden, amit az EKHO-ról érdemes tudnod belföld - 2023.09.03
Taste The Freedom - Ilyen volt az idei Artisjus Songwriting Camp belföld - 2023.08.31
Elhunyt Szandai Mátyás jazz zenész belföld - 2023.08.30
„Elképesztő az az impulzus, amit kapunk a koncerteken" - Interjú a Nagy Bogi Live zenekarral belföld - 2023.08.29
Indul a klubszezon! - Marketing tippek őszre zenészeknek belföld - 2023.08.27
Ahol a múlt és a jelen találkozik: megjelent Korinna első dala és videoklipje belföld - 2023.08.24
Feledékeny vagy? - Tippek a zene memorizálásához belföld - 2023.08.20
NMHH-kutatás: a zenei platformok az új királycsinálók belföld - 2023.08.09
Grammy-díjas producerek Budapesten a SongLab projekten belföld - 2023.08.07
Visszatérnél a zenéléshez? Akkor tippjeink segítségedre lesznek! belföld - 2023.08.06
A jövő zenéje #2: a mesterséges intelligencia előnyei belföld - 2023.07.28
Sikert sikerre halmozol? Ne tartsd magadban! belföld - 2023.07.23
Vedd fel a harcot a szorongással! belföld - 2023.07.21
Megérkezett Solére új EP-je, a KIKI! belföld - 2023.07.07
Jazz Showcase-pályázat a Müpában – szeptember 24-éig jelentkezhetnek a jövő tehetségei belföld - 2023.07.04
Hogyan találj rá a réspiacodra zenészként? belföld - 2023.07.03
Networking a zene világában - Tippek #2 belföld - 2023.06.28
Fókuszban a helyi önkormányzatok támogatása: új szponzorációs funkció a KoncertBooking.com-on belföld - 2023.06.24
Mit posztoljak? - 7 hasznos tartalom tipp zenészeknek belföld - 2023.06.24
Ülj fel az érzelmi hullámvasútra! - Hogyan fejezd ki érzéseidet a koncerteken zenészként? belföld - 2023.06.22
Hogyan kezeld a negatív szakmai kritikát? belföld - 2023.06.13
Már a koncertszervezés sem a régi! – Digitális koncertfoglaló platformunk legújabb sikere és az új funkciók belföld - 2023.06.08
Ébredjünk fel, vegyük kezünkbe az életünk irányítását! Fatal Error dal- és klippremier belföld - 2023.06.08
Átadták az Artisjus-díjakat belföld - 2023.06.06
5 dolog, amire mondj nemet zenészként! belföld - 2023.06.01
„A kezdeti lelkesedést és türelmet fenntartani tényleg embert próbáló feladat" - Hangfoglalók #6: Cataflamingo zenekar belföld - 2023.05.30
Tudjuk, mit olvasol idén nyáron #3: memoárok női zenészekről belföld - 2023.05.29
KIM: 830 millió forint előadó-művészeti szervezetek támogatására belföld - 2023.05.27
Robbantsd be a social médiát nyáron! - Tartalmak, amiket imád a közönség belföld - 2023.05.26
Az információ hatalom: a big data és a zeneipar találkozása belföld - 2023.05.21
A zenekritika kihívásai a 21. században belföld - 2023.05.19
Lassulj le! - Slow life életmód zenészként belföld - 2023.05.16
Találj rá a belső békédre! - Zene és spiritualitás belföld - 2023.05.14
Hírlevél marketing zenészeknek - így maxold ki az email kampányaidat! belföld - 2023.05.12
Mi leszel, ha nagy leszel? - Nem csak zenészként helyezkedhetsz el a zeneiparban! (1. rész) belföld - 2023.05.09
„Mindegy, hogy hol, csak zenélhessünk" - Hangfoglalók #5: KACAJ zenekar belföld - 2023.05.08
„Ingyenmunka" - mikor éri meg és mikor nem? belföld - 2023.05.07
Szeptemberben ismét BALKAN:MOST Fesztivál! belföld - 2023.05.05
A jövő zenéje: mire képes a ChatGPT és mire nem? belföld - 2023.05.03
Fonogram-díjátadó: a 4S Street és Peter Srámek is a díjazottak között belföld - 2023.04.29
Mentálhigiéné a zeneiparban, 3. rész: rejtett küzdelmek és megoldásaik belföld - 2023.04.28
Így hackeld meg a TikTokot – trükkök a TikTok algoritmus befolyásolására (1. rész) belföld - 2023.04.14
Metallica-albumpremier a magyar mozikban is belföld - 2023.04.11
Műfaji és földrajzi sokszínűség a Budapest Ritmo kínálatában belföld - 2023.04.11
„Azt látjuk, hogy a koncertezéssel nagyon sok emberhez tudunk eljutni" | Hangfoglalók #4: A Király Halott belföld - 2023.04.09
Megvannak a Fonogram-jelöltek - április 29-én jön a Fonogram-nap! belföld - 2023.04.06
Digitalizálta az első tízezer oldalnyi zenetudományos emléket az OSZK belföld - 2023.04.01
Így őrizd meg hangod egészségét! #2 - Avagy ezérd mellőzd az alkoholt énekesként belföld - 2023.03.28
A hangkazetta reneszánsza, avagy nosztalgiára fel! belföld - 2023.03.26
Zongora-pedagógiai applikációt készített Nagy János Yancha belföld - 2023.03.25
Mentálhigiéné a zeneiparban, 2. rész: segítő applikációk belföld - 2023.03.25
WMMusicAcademy: Music Mentál - ismerd fel és előzd meg! belföld - 2023.03.24
Digitális menedzserasszisztenst kapnak a WMMusicDistribution ügyfelei a KoncertBooking.com-tól belföld - 2023.03.20
10 motivációs tipp zenészeknek: légy kitartó és maradj az utadon! belföld - 2023.03.18
Itt a Slapstick? harmadik single-je az új koncepcióalbumról - megjelent a Midlife Disco! belföld - 2023.03.18
„Ha fel kell adjunk érte valamit, feladjuk„ belföld - 2023.03.09
Fájdalmas, őszinte, gyönyörű - megérkezett boebeck első lemeze! belföld - 2023.03.09
Az Amoeba új középlemeze hip-hop producerrel készült belföld - 2023.03.01
Mi az a YouTube for Artists, és hogyan növelheted a láthatóságodat a használatával? belföld - 2023.02.27
„A zenénk leglényegesebb eleme a hangszeres improvizáció" | Hangfoglalók #3: Slapstick? belföld - 2023.02.24
Fény- és hangtechnikai ismeretek #4: a projection mapping belföld - 2023.02.22
A Guns n' Roses 17 év után visszatér Budapestre belföld - 2023.02.21
Tudjuk, mit olvasol idén tavasszal #1 – A legjobb dalírással kapcsolatos könyvek belföld - 2023.02.20
#BackstageSztorik 3. rész - Major Eszter dalszövegíró, költő belföld - 2023.02.15
Cél: a magyar könnyűzene támogatása - így épül fel Hangfoglaló Program (interjú) belföld - 2023.02.11
„A dalaimmal igyekszem elgondolkodtatni, mégis szórakoztatni a közönséget" | Hangfoglalók #2: aZorka belföld - 2023.02.09
Idén megújul és kibővül a KeszthelyFest belföld - 2023.02.08
A Level 42 idén eljön a Paloznaki Jazzpiknikre belföld - 2023.02.07
Áprilisban ismét világsztárok a Budapest Ritmón belföld - 2023.02.06
Engedd szabadjára kreativitásodat: 4 dolog, amin változtass, hogy újra szárnyalhasson az elméd! belföld - 2023.02.06
Hogyan segíthet a manifesztáció abban, hogy rátalálj a legjobb önmagadra 2023-ban? belföld - 2023.02.02
A kárpáti boszorkány Budapesten varázsol - Alina Pash az Akvárium Klubban belföld - 2023.01.30
Koncertet szervezel, rendezvényed lesz? Ne vedd félvállról a promóciót! belföld - 2023.01.26
Miért jó, ha megtanulsz még egy hangszeren játszani? Mondjuk! belföld - 2023.01.25
A Müpa az idei évet is a kulturális fenntarthatóságnak szenteli belföld - 2023.01.23
Megnyílt a Magyar Zene Háza poptörténeti kiállítása belföld - 2023.01.19
Viszkeleti Júlia: „Szeretném hinni, hogy az autentikus, őszinte hangzás utat tud törni magának" | Hangfoglalók #1: Maluridé belföld - 2023.01.19
Mutasd a posztod, megmondom, ki vagy! - Énmárkaépítés zenészként a social mediában belföld - 2023.01.18
Fény- és hangtechnikai ismeretek #3 – A backline belföld - 2023.01.16
Közösségi örömzenélés Veszprémben - a Hangjáték projektmenedzserével, Nádasdy Fannival beszélgettünk belföld - 2023.01.11
A műfaj sztárjai érkeznek a Jazzfest Budapestre tavasszal belföld - 2023.01.02
Jazzma.hu: közzétették a hazai jazz legjobbjait belföld - 2023.01.02
Régi dalok ≠ elfelejtendő dalok - promózd (újra) korábbi szerzeményeidet! belföld - 2022.12.30
Digitális fejlesztések kezdődnek a Zeneakadémián belföld - 2022.12.30
Így készülj 2023-ra: zenei marketing terv alapok belföld - 2022.12.27
Kellemes Ünnepeket kívánunk! belföld - 2022.12.21
Rockéletrajzok magyarul: Bono, Dave Grohl, Chris Cornell belföld - 2022.12.20
Hangfoglaló Program: döntés kezdő előadók támogatásáról belföld - 2022.12.17
Fény- és hangtechnikai alapismeretek #2 – A PA rendszer belföld - 2022.12.16
Artisjus előadói és pedagógusi díjakat adtak át belföld - 2022.12.15
A tehetségkutatók sztárkultuszát vizsgálta az NMHH belföld - 2022.12.14
Zene(i marketing) nélkül mit érek én? - Ilyen volt 2022 (2. rész) belföld - 2022.12.14
Balaton Sound - Armin van Buuren és Hardwell is fellép belföld - 2022.12.10
Idén is rockoltunk: hasznos funkciók, innovációk, szakmai előrelépés, avagy ez volt 2022 (1. rész) belföld - 2022.12.09
Billie Eilish is fellép jövőre a Szigeten belföld - 2022.12.01
Fény- és hangtechnikai alapismeretek #1 – a hangmérnökök szerepe a koncerteken belföld - 2022.11.28
Zenei streaming és jogdíjazás külföldön belföld - 2022.11.24
Hogyan hatnak az influencerek a zeneiparra? belföld - 2022.11.22
Az asszertív kommunikációs stílus előnyei belföld - 2022.11.22
Segítség, anya vagyok - és zenész! belföld - 2022.11.22
Upbeat: magyar vezetésű európai zenei platform alakult belföld - 2022.11.22
Kihirdették a jövő évi Campus Fesztivál első fellépőit belföld - 2022.11.17
Új funkció a KoncertBooking.com-on - PR asszisztens előadóknak, menedzsereknek belföld - 2022.11.16
Az NMHH összeállította a 2021-es zenei toplistákat belföld - 2022.11.15
A dalírás 10 pontja, avagy mitől lesz emlékezetes egy zeneszám? belföld - 2022.11.10
Új rajongók szerzése rövidfilmekkel: YouTube Shorts belföld - 2022.11.09
#BackstageSztorik 2. rész – Interjú Bagoly Sándor Endre dob roaddal belföld - 2022.11.03
A jövő már elkezdődött: zene a metaverzumban (1. rész) belföld - 2022.11.02
Hogyan hat a zene a társadalmunkra? belföld - 2022.10.20
Tizenhárom ország előadója lép fel a szerdán kezdődő Budapest Showcase Hub zenei fesztiválon belföld - 2022.10.18
Tévé nélkül mit érek én? – A tehetségkutatók előnyei és hátrányai belföld - 2022.10.18
Fórumot rendeznek a könnyűzenei oktatásról belföld - 2022.10.17
Esküvő, céges buli, szilveszter vagy szülinap – miért jó neked, ha kisebb rendezvényeken is fellépsz? belföld - 2022.10.11
#BackstageSztorik 1. rész – Interjú Balog László session zenésszel belföld - 2022.10.10
Így készíts zenei marketingtervet magadnak belföld - 2022.10.06
A streaming a zenerajongóknak jó, a szerzőknek kevésbé - állítja egy friss tanulmány belföld - 2022.10.01
Robbie Williams jövő márciusban ismét Budapesten koncertezik belföld - 2022.09.27
Rekordkísérlet a dalszerzők napján belföld - 2022.09.25
Vigyázz, kész, TikTok #2 – Tippek a kezdetekhez belföld - 2022.09.23
Munka és magánélet egyensúlya zenészként – igen, lehetséges! belföld - 2022.09.21
Fókuszban a kelet-európai zenei színtér: hamarosan jön a BUSH! belföld - 2022.09.19
Tehetség a színfalak mögött – így válhatsz te is session zenésszé belföld - 2022.09.15
„Nem kell mindig az egész világhoz szólni" - Nagy Kátyával beszélgettünk belföld - 2022.09.13
Építs közösséget INGYEN! – A Facebook-csoportok és ami mögöttük van belföld - 2022.09.08
Elindult a jelentkezés a Hangfoglaló Program idei Induló Előadói Alprogramjára! belföld - 2022.08.30
Beck Zoltán vezetésével ismét Zenélő Egyetem kurzus indul a Pécsi Tudományegyetemen belföld - 2022.08.30
A leghasznosabb appok zenészeknek (3. rész) belföld - 2022.08.29
Hogyan készül a tökéletes szettlista? Mondjuk! belföld - 2022.08.24
Élőzz úgy, akár a profik! belföld - 2022.08.22
7 módszer az improvizációs készségeid fejlesztésére belföld - 2022.08.08
Így őrizd meg a füleid egészségét belföld - 2022.07.27
Facebook marketing zenészeknek #1 - A retargeting belföld - 2022.07.06
A koncertszervezés új generációja – innovatív funkciók bevezetése az NKA támogatásával belföld - 2022.07.06
Így találd meg a saját zenei stílusod belföld - 2022.07.05
Rádiókat vizsgált az NMHH kutatása - ezek a legnépszerűbb előadók és dalok belföld - 2022.07.03
Networking a zene világában - Tippek #1 belföld - 2022.06.30
Mit olvasnak a híres zenészek? 2. rész belföld - 2022.06.01
Vidd be a rajongókat a színfalak mögé, avagy videóötletek zenészeknek belföld - 2022.05.31
Így maxold ki a YouTube-csatornád! belföld - 2022.05.30
Könnyítsd meg az életed a KoncertBooking.com belső könyvelés funkciójával! belföld - 2022.05.25
Így őrizd meg hangod egészségét! – 8 egyszerű, természetes módszer belföld - 2022.05.23
Nyugodj békében, iPod! belföld - 2022.05.22
Siker helyett pofára esés, avagy miért buknak el a zenészek? belföld - 2022.05.19
Így készülj a koncertjeidre testben és lélekben belföld - 2022.05.17
Ez most a sláger: már a 600. megrendelést is elérte a KoncertBooking.com belföld - 2022.05.05
Negatív kommenteket kapsz? Ne ess pánikba! belföld - 2022.05.03
Ezekre figyelj, ha Wikipédia-oldalt szeretnél készíteni! belföld - 2022.04.28
Az élőzene varázsa – a közösségi zeneélmény és ami mögötte van belföld - 2022.04.25
Hallgasd dalaidat empátiával! belföld - 2022.04.13
Hogyan adjak címet a dalaimnak? belföld - 2022.04.11
Rajongókból mecénások: Patreon zenészeknek (1. rész) belföld - 2022.04.11
Mit posztoljak? – 10 tartalom javaslat zenészek számára belföld - 2022.04.07
Artisjus: rekordszámú szerző részesült jogdíjban belföld - 2022.03.31
Így lépj egyről a kettőre a YouTube-on – 8 tipp a hatékony promócióhoz belföld - 2022.03.25
10 tipp kezdő zenei producereknek belföld - 2022.03.18
Képeznéd a hangod? Így válassz énektanárt! belföld - 2022.03.17
Zenekart alapítanál? Ezekre figyelj a tagok kiválasztásakor belföld - 2022.03.11
60 hazai fellépőt jelentett be a VOLT Fesztivál belföld - 2022.03.10
A régi zenék jobbak, mint a maiak? belföld - 2022.03.07
Hétfőtől korlátozások nélkül lehet koncertekre járni belföld - 2022.03.03
Készül az új albumod? Kezdd el már most a promót! (Tippek) belföld - 2022.03.03
Elindult A Dal 2022, szombaton már a második elődöntő jön belföld - 2022.02.28
Itt az ideje, hogy kihasználd a LinkedInben rejlő lehetőségeket! belföld - 2022.02.28
Hogyan segíthetnek a mikrocélok a zenei karrier építésében? belföld - 2022.02.24
Introvertáltnak lenni a zene világában - áldás vagy átok? belföld - 2022.02.18
Számodra mit jelent a siker? Soft skillek, amelyek segítenek fejlődni emberileg és szakmailag belföld - 2022.02.10
Vigyázz, kész, TikTok! Mondjuk, miért érdemes használni! belföld - 2022.02.08
Instagram Reels: így hozd ki a legtöbbet az új funkcióból! belföld - 2022.02.04
Zenei PR alapok, avagy ezekre figyelj, mielőtt szakember segítségét kéred! belföld - 2022.01.31
A Kaukázus zenekar is sikert aratott az Petőfi Zenei Díj 2022-n! belföld - 2022.01.26
Köteles Leander (Leander Kills) hozta el Az év férfi előadójának járó díjat a 6. Petőfi Zenei Díjátadó gálán! belföld - 2022.01.26
Az Ivan & The Parazol is fellépett a Petőfi Zenei Díj díjátadó gálán belföld - 2022.01.26
Hogyan válaszd ki a tökéletes dalt következő kislemezedhez? belföld - 2022.01.25
Jótékonysági koncertet adnál? Mondjuk, mikre figyelj! belföld - 2022.01.14
Zenét alakítottak elektronikus mezővé szegedi kutatók belföld - 2022.01.13
Szabályok, amiket zenészként érdemes megszegni! belföld - 2022.01.11
Klipforgatás alacsony büdzsével? Lehetséges! Mutatjuk, hogyan! belföld - 2022.01.05
Így keress pénzt 2022-ben zenészként belföld - 2021.12.27
Elakadtál? Így növeld a zenei kreativitásod! belföld - 2021.12.22
Témák, amikről zenészként érdemes blogolnod belföld - 2021.12.21
Ha ezek igazak rád, menedzserre van szükséged! belföld - 2021.12.15
5 rossz szokás, amit dalszerzőként érdemes elkerülnöd belföld - 2021.12.06
Saját weboldalt szeretnél? Ezekre figyelj! (Checklist) belföld - 2021.11.30
Koncertbooking a fizikai világban: a foglalási ügynökök szerepe belföld - 2021.11.26
Hogyan válassz zenei PR céget? belföld - 2021.11.22
Sikeres promóter szeretnél lenni? Akkor ezeket jó, ha tudod! belföld - 2021.11.03
5 szempont, amit érdemes figyelembe venni koncertfoglalás előtt belföld - 2021.10.13
Szereted a Facebookot? Akkor ez az új feature neked készült! belföld - 2021.05.16
Maszler László: Ez az időszak most a túlélésről szól! belföld - 2021.04.21
Újdonság a koncertszervező programban belföld - 2021.03.27
Muraközy Péter: A fesztiválok jelentős része egy üzleti vállalkozás belföld - 2021.03.22
A COVID-19 hatása a hangmérnökökre belföld - 2021.03.03
Eseményoldal automatikusan elsőkézből? belföld - 2021.02.26
Számlázz automatikusan, hagyd rá az alkalmazásra! belföld - 2021.02.25
Új korszak kezdődik a koncertszervezés adminisztrációjában belföld - 2021.02.23
Elindult a Koncertbooking.com blog – hírek a szakma minden szegletéből belföld - 2021.02.23

Keretbeli felugró ablak(ok)

Időtúllépés

Időtúllépés

Kereséseinek száma meghaladta
az öt lehetőséget,
A további böngészéshez lépjen be
vagy regisztráljon itt!

Típus

Típus

Regisztráció

Belépés

Regisztráció

Regisztráció

Az oldal használata regisztrációhoz kötött.

Szociális

Regisztráljon az alábbi lehetőségek egyikével

vagy

Regisztráció

A név megadása kötelező.
Az e-mail cím megadása kötelező.
A telefonszám megadása kötelező.
A jelszó megadása kötelező.
Az adatkezelési irányelvek elfogadása kötelező
A felhasználási feltétek elfogadása kötelező.
A KoncertBooking vízjeles cover fotó használata kötelező.
Van már profilod? Jelentkezz be!

Elfelejtett jelszó

Elfelejtett jelszó

Amennyiben elfelejtette jelszavát, az alábbi mező kitöltésével, e-mail címének megadásával igényelhet újat.

Elfelejtett jelszó

Kérjük írja be a felhasználójához tartozó email címét.
Nincs még profilod? Regisztrálj itt!

Amennyiben nem kapta meg az aktiváló emailt, az alábbi mező kitöltésével, e-mail címének megadásával igényelhet újat.

Aktiváló email újraküldése

Amennyiben nem kapta meg az aktiváló emailt, az alábbi mező kitöltésével, e-mail címének megadásával igényelhet újat.

Aktiváló email újraküldése

Kérjük írja be a felhasználójához tartozó email címét.
Nincs még profilod? Regisztrálj itt!

Jelszó megújítása

Jelszó megújítása

Ha elfelejtette a jelszavát, küldünk Önnek egy linket, amivel létrehozhat egy új jelszót, és visszajuthat a fiókjába.

Jelszó megújítása

Kérjük írja be új jelszavát.
Kérjük írja be új jelszavát mégegyszer.

Figyelem!

Figyelem!

A funkció használatához kérjük lépjen be
vagy regisztráljon itt!

Meghívó küldése

Elfelejtett jelszó

Siker!

Siker!

Figyelem!

Figyelem!

Kiemelt nap!

Kiemelt nap!

A listában szereplő árak eltérhetnek! Kérem kérjen a chaten felvilágosítást!

Figyelem!

Figyelem!

Éjfél utáni fellépések esetén a helyes keresési dátum az újonnan induló nap dátuma. Pl. Egy szombaton kezdődő klub fellépés éjfél utáni időpontja vasárnap 01:00 kor keresendő!

Kiemelt nap!

Kiemelt nap!

A listában szereplő árak eltérhetnek! Kérem kérjen a chaten felvilágosítást!

Figyelem!

Éjfél utáni fellépések esetén a helyes keresési dátum az újonnan induló nap dátuma. Pl. Egy szombaton kezdődő klub fellépés éjfél utáni időpontja vasárnap 01:00 kor keresendő!

Figyelem!

Figyelem!

Az aktivációs linked érvényessége lejárt! A Belépés/Aktiváló email újraküldése menüpontból kérhetsz újat.

Keresés mentése

Keresés mentése

Keresését hozzáadhatja a naptárához, így az eseményben lévő linket megnyitva mindig friss találatokat kaphat.

Kiemelt nap!

Előadói lista küldése

Hibás emailcím!
Nincsenek előadók kiválasztva

Ajánlat küldése

Ajánlat küldése

Hibás emailcím!

Listázó linkjének küldése

Listázó linkjének küldése

Hibás emailcím!
Név megadása kötelező!
Bezárás